Сповіщення отримав, гроші не прийшли: українець розповів про проблему з Приват24

Клієнтам доводиться чекати, поки ПриватБанк розбереться в проблемі, але в результаті – залишаються ні з чим

Гроші, які нараховують українцям на банківську карту, не доходять до адресата. Водночас є сповіщення про успішну транзакцію, але сума коштів на рахунку не змінюється. Клієнтам доводиться чекати, поки ПриватБанк розбереться в проблемі, але в результаті – залишаються ні з чим.

Кілька схожих історій опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.

Користувач послуг національного банку Дмитро Пилипенко зазначив, що отримав сповіщення у Приват24 про зарахування 215 доларів.

Суму автоматично конвертували в гривні, що доводить запис в історії операцій, але на рахунок фінанси не надійшли.

 

Тобто розмір особистих грошей залишився попереднім, у виписці по карті відповідної суми також немає.

Після звернення в техпідтримку онлайн чоловіка попросили чекати 3 робочі дні. Але минув тиждень, а ситуація залишилася незмінною. Тож він вирушив у місцеве відділення, де оператор створив заявку на повернення, розгляд якої, за регламентом ПриватБанку, складає 45-120 днів.

Як зауважили представники фінустанови, клієнти можуть самостійно відобразити операції повернення у виписці.

Для цього потрібно сформувати її в сервісі довідок, який знаходиться за шляхом «Послуги» – «Довідки» – «Виписка» – «Виписка по картці / рахунку».

Як з’ясувалося згодом, гроші дійсно прийшли раніше, але користувач недогледів збільшення суми на рахунку, оскільки стався збій у додатку і транзакція не відображалася.

Тимчасові складнощі з виписками у застосунку

На початку січня зі схожою проблемою зіткнувся інший клієнт ПриватБанку з ніком Andryi. Він успішно повернув кошти з інтернет-магазину, проте на балансі сума не змінилася, у виписці на карті операція не відобразилася.

Довгі розмови з операторами не допомогли, як і надіслані скріни з історії транзакцій: представники фінустанови просили шукати причину збою в системі онлайн-магазині.

Втім невдовзі визнали, що технічна помилка сталася саме у ПриватБанку, та пообіцяли виправити її за кілька днів. А далі клієнт став свідком незрозумілих змін в інформації по своїй карті:

— Після другого звернення через 12 днів банк вирішив легалізувати все, що відбулося раніше, відмінусувавши суму повернення від залишку на карті, зазначивши дані у виписці операцій.

 

Через добу запис зник.

Як результат – минув місяць з моменту початку історії (кошти мали нарахувати ще 4 січня). У відповідь на скаргу співробітники банку зазначили, що наразі спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Але коли їх зможуть усунути, не уточнюють.

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Діана Білоус

Діана Білоус

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень