Сповіщення отримав, гроші не прийшли: українець розповів про проблему з Приват24
Клієнтам доводиться чекати, поки ПриватБанк розбереться в проблемі, але в результаті – залишаються ні з чим
Гроші, які нараховують українцям на банківську карту, не доходять до адресата. Водночас є сповіщення про успішну транзакцію, але сума коштів на рахунку не змінюється. Клієнтам доводиться чекати, поки ПриватБанк розбереться в проблемі, але в результаті – залишаються ні з чим.
Кілька схожих історій опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Користувач послуг національного банку Дмитро Пилипенко зазначив, що отримав сповіщення у Приват24 про зарахування 215 доларів.
Суму автоматично конвертували в гривні, що доводить запис в історії операцій, але на рахунок фінанси не надійшли.
Тобто розмір особистих грошей залишився попереднім, у виписці по карті відповідної суми також немає.
Після звернення в техпідтримку онлайн чоловіка попросили чекати 3 робочі дні. Але минув тиждень, а ситуація залишилася незмінною. Тож він вирушив у місцеве відділення, де оператор створив заявку на повернення, розгляд якої, за регламентом ПриватБанку, складає 45-120 днів.
Як зауважили представники фінустанови, клієнти можуть самостійно відобразити операції повернення у виписці.
Для цього потрібно сформувати її в сервісі довідок, який знаходиться за шляхом «Послуги» – «Довідки» – «Виписка» – «Виписка по картці / рахунку».
Як з’ясувалося згодом, гроші дійсно прийшли раніше, але користувач недогледів збільшення суми на рахунку, оскільки стався збій у додатку і транзакція не відображалася.
Тимчасові складнощі з виписками у застосунку
На початку січня зі схожою проблемою зіткнувся інший клієнт ПриватБанку з ніком Andryi. Він успішно повернув кошти з інтернет-магазину, проте на балансі сума не змінилася, у виписці на карті операція не відобразилася.
Довгі розмови з операторами не допомогли, як і надіслані скріни з історії транзакцій: представники фінустанови просили шукати причину збою в системі онлайн-магазині.
Втім невдовзі визнали, що технічна помилка сталася саме у ПриватБанку, та пообіцяли виправити її за кілька днів. А далі клієнт став свідком незрозумілих змін в інформації по своїй карті:
— Після другого звернення через 12 днів банк вирішив легалізувати все, що відбулося раніше, відмінусувавши суму повернення від залишку на карті, зазначивши дані у виписці операцій.
Через добу запис зник.
Як результат – минув місяць з моменту початку історії (кошти мали нарахувати ще 4 січня). У відповідь на скаргу співробітники банку зазначили, що наразі спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Але коли їх зможуть усунути, не уточнюють.
Радіо Трек: НОВИНИ