

Клієнтам доводиться чекати, поки ПриватБанк розбереться в проблемі, але в результаті – залишаються ні з чим
Гроші, які нараховують українцям на банківську карту, не доходять до адресата. Водночас є сповіщення про успішну транзакцію, але сума коштів на рахунку не змінюється. Клієнтам доводиться чекати, поки ПриватБанк розбереться в проблемі, але в результаті – залишаються ні з чим.
Кілька схожих історій опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Користувач послуг національного банку Дмитро Пилипенко зазначив, що отримав сповіщення у Приват24 про зарахування 215 доларів.
Суму автоматично конвертували в гривні, що доводить запис в історії операцій, але на рахунок фінанси не надійшли.
Тобто розмір особистих грошей залишився попереднім, у виписці по карті відповідної суми також немає.
Після звернення в техпідтримку онлайн чоловіка попросили чекати 3 робочі дні. Але минув тиждень, а ситуація залишилася незмінною. Тож він вирушив у місцеве відділення, де оператор створив заявку на повернення, розгляд якої, за регламентом ПриватБанку, складає 45-120 днів.
Як зауважили представники фінустанови, клієнти можуть самостійно відобразити операції повернення у виписці.
Для цього потрібно сформувати її в сервісі довідок, який знаходиться за шляхом «Послуги» – «Довідки» – «Виписка» – «Виписка по картці / рахунку».
Як з’ясувалося згодом, гроші дійсно прийшли раніше, але користувач недогледів збільшення суми на рахунку, оскільки стався збій у додатку і транзакція не відображалася.
На початку січня зі схожою проблемою зіткнувся інший клієнт ПриватБанку з ніком Andryi. Він успішно повернув кошти з інтернет-магазину, проте на балансі сума не змінилася, у виписці на карті операція не відобразилася.
Довгі розмови з операторами не допомогли, як і надіслані скріни з історії транзакцій: представники фінустанови просили шукати причину збою в системі онлайн-магазині.
Втім невдовзі визнали, що технічна помилка сталася саме у ПриватБанку, та пообіцяли виправити її за кілька днів. А далі клієнт став свідком незрозумілих змін в інформації по своїй карті:
— Після другого звернення через 12 днів банк вирішив легалізувати все, що відбулося раніше, відмінусувавши суму повернення від залишку на карті, зазначивши дані у виписці операцій.
Через добу запис зник.
Як результат – минув місяць з моменту початку історії (кошти мали нарахувати ще 4 січня). У відповідь на скаргу співробітники банку зазначили, що наразі спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Але коли їх зможуть усунути, не уточнюють.
Радіо Трек: НОВИНИ
Неймовірно, але факт: з Рівного на Москву регулярно їздять автобуси (ЕКСКЛЮЗИВ/АУДІО)
Приємний сюрприз для пенсіонерів: Стало відомо про додаткові виплати з 1 квітня
Мають потужну енергетику: Ці імена носять сильні духом жінки
До 11 гривень за літр: незабаром пальне в Україні сильно подорожчає
Що пили 30 березня, щоб бути багатими весь рік: народні прикмети
Viber зробить частину послуг платними та дозволить переказувати гроші
Розповіли, як отримати міжнародну грошову допомогу через Приват24, Ощадбанк та Укрпошту
Масштабний збій в роботі Приватбанку торкнувся банкоматів, онлайн сервісів та карткових розрахунків
Приват24 попереджає: у роботі банку можуть бути паузи, регламентні роботи продовжено
Поки українці збирають кошти для захисників, шахраї - крадуть акаунти й гроші у Рівному (СХЕМИ)
На вулиці Княгині Ольги у Рівному знайдено навушник Apple Air pods. Якщо він ваш - телефонуйте
У Рівному знайдено документи, на прізвище Кірюшин Володимир. Власник може телефонувати:
У суботу 25 лютого у Рівному було втрачено посвідчення УБД, на прізвище Полюхович Юрій. Ймовірно документи згубили у тролейбусі №1 близько 10:30 ранку. Прохання повернути за винагороду. Телефонуйте: