«Щоб не скучно було»: батьки обговорюють тривалість, завдання та неможливість перездати шкільну контрольну
Йдеться про 6 клас
У батьківській групі у Facebook виникла дискусія, ініціаторка якої запитала, чи нормально, що у 6 класі учням дають 10-15 хвилин на вирішення контрольної або самостійної роботи з кількістю 10-12 завдань.
Вона зауважила, що її дитина хвилюється, через що не встигає і отримує низькі оцінки без права перездачі.
Дехто з батьків підтримав жінку, зазначивши, що їхні діти так само не можуть за такий проміжок часу виконати завдання. Інші ж запевняли, що завдання типові для такого віку.
Також деякі батьки радили мамі побільше розв’язувати з дитиною подібні завдання аби та «набила руку».
Ми подібні приклади, в молодшій школі, вчилися виконувати на швидкість. Там базова табличка множення і розкинути вліво-право. Виконати їх реально, але треба практика. Просто треба набивати руку.
Це ж базова арифметика, не задачі, нічого не треба думати, просто в лоба порахувати.
Вивчіть табличку множення з дитиною і елементарні правила рахування. Завдання суто на це і буде вам щастя. Ми з дітьми цю табличку кожен раз як в машині їдемо проганяємо, як гру, щоб не скучно в дорозі було.
Також були коментарі й від учителів:
Напишу як вчитель математики, якщо всі завдання такої складності то 15 хвилин для нормотипової дитини має бути достатньо на 10 завдань.
Але мене вибішує в таких завданнях інше - невже не можна нормально записати приклад? Такий запис сповільнює розуміння, особливо звичайний дріб через косу риску!
А ще мене як вчителя бісить те, що наші вчителі (не всі, але більшість) не дозволяють дитині виправити потім оцінку. Оце совкове : контрольна і самостійна пишеться лише раз… Чому лише раз? Чому ми дорослі можемо декілька разів передавати іспити на водійські права, наприклад, можемо дозволяти собі не навчитись з першого разу виконувати якусь роботу, а дітям ми цього не дозволяємо?
Я дозволяю своїм учням переписувати роботи.
Радіо Трек: НОВИНИ