«Виїхати з Рівного відучора не зміг»: бізнесмен поскаржився на неякісну роботу сервісу BlaBlaCar
І назвав це "цілковитим безладом в його управлінні".
BlaBlaCar - інтернет-сервіс для підбору водіями попутників і, відповідно, можливість їхнього підзаробітку. Для пасажирів - це можливість швидко добратися у потрібну точку, що особливо актуально в період карантину, коли не скрізь працює транспорт.
Підприємець з Рівного Валерій Гусак спробував скористатися сервісом BlaBlaCar як пасажир, і розчарувався. Про це написав у соцмережі Фейсбук:
Валерій Гусак 1 год · Як хороший сервіс перетворюється у водійську помилку.
Від учора я безуспішно намагаюсь виїхати з Рівного до Львова сервісом Бла-бла-кар. Одна водійка після бронювання заблокувала мій номер, інший водій просто не брав трубку, ще інший не відповідав на повідомлення.
В результаті довелось просидіти 2 години біля "Хутора" на виїзді з Рівного і ще годину на "Сокарі" перед в'їздом в Рівне.
Валерій Гусак назвав цю ситуацію "цілковитим безладом в управлінні сервісом". І пояснив, у чому безлад полягає:
Для подорожуючого цей безлад починається з пошуку подорожі. На сервісі маса водіїв, у яких не вказано автомобіль. Забронювавши подорож у таких водіїв, можна потрапити як до підприємців-перевізників, так і в роздовбану дорогами Газель.
Далі, ніхто не гарантує, що вказана на сайті ціна буде саме такою. Не один раз я зіштовхувався з тим, що людина в машині називає тобі зовсім іншу ціну.
І третє, це безвідповідальність водіїв. Вас можуть не забрати з призначеного пункту, водій може не реагувати на дзвінки а сервіс #блаблакар не реагуватиме на скарги. В таких розкладах поїздка стає нереальною.
Причиною такої ситуації рівнянин назвав "відсутність жорсткої модерації та комерційної складової сервісу". Окрім цього, пояснив він, на сервісі відсутня можливість спілкування з модераторами і залишення скарги на сам #Блаблакар. А з таким підходом, вважає Валерій Гусак, сервіс скоро припинить своє існування.
Радіо Трек: НОВИНИ