Рівнянка хотіла просто поїсти суші, але такого - не очікувала
Вона була розчарована сервісом у закладі
У соцмережі Фейсбук в спільноті Ревізор Рівне . Вилка опубліковано повідомлення про свій «крайній» похід до одного з закладів харчування.Відвідувачка була обурена подачею страв та відношенням персоналу до гостей.
Ось коротко про претензії відвідувачки до закладу:
1. Замовлення своє ми чекали 50хв після приходу в кафе, при умові, що замовлення було оформлено ще з ранку на певний час.
2. В закладі не виявилось жодної вази для квітів.Ми хотіли поставити маленький букетик хоча б в стакан з водичкою, але і тут незадача. Якимось дивним чином всі стакани випарувалася.
3. Офіантка, яка нас обслуговувала була не те щоб просто не привітна, а місцями навіть трохи й зверхня. Нам принесли навчальні палички - між паличками запхали якусь скручену, надіюсь не використану ніким, серветку і це все перев'язав грошовою резинкою.
4. Коли я попросила принести мені звичайні палички, офіціантка обдала мене таким поглядом, наче вилила на мене відро холодної води.
5. Потім ще були ситуації типу "Вам до піци прибори приносити, чи так будете їсти?" і "Там піца вже холодна, то вам її виносити вже, чи потім?"
6. "То може я вам піцу одну на одну поставлю?" (це означало поставити одну тарілку з піцою на піцу в іншій тарілці, бо ж стіл малий, а піцу якось поставити треба).
Радіо Трек: НОВИНИ