Креативний рівненський бренд яскравого верхнього одягу розповідає, чому любить сніг і дощ (ФОТО)
Ми поспілкувалися з однією із засновниць бренду S-cape Наталією Алексєвич у рамках медіапроєкту Creative City Rivne
Чи знаєте ви, що у Рівному розробляють і шиють крутий верхній одяг для міста, подорожей і просто хорошого настрою та будь-якої погоди?
Ще у 2015-му дві сестри - Наталя Алексєвич та Оксана Свентах – створили власний бренд яскравого й технологічного верхнього одягу «S-cape».
Їх девіз: погода пригодам не завада! Адже насолоджуватися життям, мандрівкою чи прогулянкою можна і в дощ, і в сніг.
Більше того, парки та дощовики бренду відшиваються у соковитих яскравих кольорах, аби виділятися серед одноманітних чорних курток.
Про створення та розвиток бренду, а також набутий досвід і благородну мрію, яка допоможе екології, розповіла одна із засновниць бренду S-cape Наталя Алексєвич.
Розкажіть про історію створення бренду верхнього одягу S-cape, унікальність вашої ідеї та шлях від задуму до першої хвилі популярності.
5 років тому ми вирішили, що маємо виготовляти одяг, у якому знайшов би відгук наш досвід активних мандрів. Фестивалі, походи, подорожі Україною та за кордоном надихнули нас на створення ідеального дощовика. Він мав бути зручним, яскравим і надійно захищати від зливи та вітру.
І ось саме з дощовика почалася історія бренду S-cape.
У 2015 році ми створили мініколекцію з 20 дощовиків і досить швидко продали її на Kyiv Market та через свою сторінку у фейсбуці. Наша аудиторія у соцмережах швидко росла, дощовиками активно цікавилися, тож ми зрозуміли, що попит на яскравий верхній одяг зростатиме.
Якщо говорити про фінансову складову стартапу: якою була сума першого інвестування і за який термін вона повернулася?
Інвестиції для першої мініколекції та її презентації були 10 тис. грн.
Вона дуже швидко продалася. Звичайно, весь прибуток реінвестували і пізніше на деяких етапах, наприклад, під час запуску зимової колекції, вкладали вже значно більші суми.
Які критерії у створенні вашого верхнього одягу найважливіші: дизайн, тренди, естетика, зручність, цінова політика? Що ставите у пріоритет, щоб не загубитися у потоці інших брендових пропозицій?
Головною концепцією нашого одягу є функціональність, дизайн та розумне споживання. Особливостями одягу S-cape є простий і лаконічний крій, увага до деталей та постійний контроль виробництва – усе це є гарантією того, що вбрання S-cape людина зможе носити кілька сезонів поспіль.
Впевнені, що 50% успіху верхнього одягу залежить від матеріалів, з яких він виробляється, тому працюємо з кращими світовими виробниками.
Тканини нам виготовляють під замовлення: ми обираємо відтінок і тип мембрани, тому кольорова гама наших парок завжди унікальна. Співпрацюємо з фабрикою у Китаї, яка створює тканини для відомих outdoor брендів — Salewa, IcePeak, Geox, Northland.
Використовуємо надійні блискавки YKK, фурнітуру європейських брендів.
Для зимових парок використовуємо Climashield Apex 167 (США) – високотехнологічний матеріал, який є теплішим за більшість синтетичних утеплювачів і пух. Для виготовлення туристичного спорядження, а також повсякденного і тактичного одягу його використовують такі світові виробники як The North Face, Arc'teryx, Marmot, Direct Alpine та інші.
Як налагоджений виробничий процес у Рівному? З ким співпрацюєте?
У Рівному є експериментальна майстерня, в якій ми розробляємо і відшиваємо усі семпли майбутніх колекцій, шиємо аксесуари, корпоративні та індивідуальні замовлення.
Коли усі семпли затверджені, ми замовляємо пошиття повноцінних колекцій на фабриці «Feel&fly», з якою співпрацюємо вже кілька років і яка також знаходиться у Рівному.
Поділися найскладнішим досвідом, який переживав ваш бренд. Як вдалося вирішити труднощі?
У нас постійно були проблеми з затримкою поставок матеріалів, через що затримувався і сам процес пошиття. Це змусило нас навчитися прогнозувати заздалегідь. Матеріали на наступну зимову колекцію, наприклад, зараз замовляємо ще в лютому.
Також одним з основних викликів є сезонність. Оскільки S-cape спеціалізується на верхньому одязі, то на наші доходи впливає навіть погода. Ми радіємо дощовому літу та суворій морозній зимі. Також через те, що активні продажі припадають більше на осінньо-зимовий період, маємо певні складнощі з фінансовим плануванням.
Чи плануєте виходити на міжнародний ринок? У чому особливості продажів за кордоном для вас?
Поки ще не дослідили особливості продажу за кордоном, адже на цьому етапі якраз працюємо над виходом на міжнародний ринок. Зараз починаємо продажі на платформі Etsy, вивчаємо Amazon.
Плануємо запустити продукт на краудфандинговій платформі Kickstarter.
Одяг S-cape часто купують українці, що живуть за кордоном, й туристи, які приїздять в Україну, тому рухаємося у цьому напрямку.
Розкажіть про вашу мрію запустити лінійку дощовиків із переробленого пластику. Як Ви до цього дійшли і що треба для реалізації цієї мрії?
Ми давно задумувалися над тим, яку цінність світу може принести наш бренд. І думка про тканину з переробленого пластику з’явилася майже одразу. Бренди часто використовують такі матеріали і загалом в наш час ця тенденція досить популярна.
Ми почали цікавитись, чи можливо виготовити з переробленого пластику мембранну тканину, яка матиме високий ступінь захисту від вологи і дихаючі властивості. І поспілкувавшись з технологом текстильної фабрики, де ми замовляємо тканини, виявили, що це таки можливо.
Зараз ми працюємо над тим, щоб реалізувати наш задум, і найближчим часом плануємо запустити лінійку дощовиків із переробленого пластику.
На твою думку, якою має бути екосистема для креативних індустрій у твоєму місті для розвитку креативного потенціалу? Чого не вистачає місту і що треба зробити владі, бізнесу та власне спільноті?
На мою думку, не вистачає простору чи коворкінгу для людей, які пов’язані з творчістю, дизайном та мистецтвом - таких собі креаторів.
Такий простір потрібен їм для обміну ідеями, комунікації, натхнення. Тут дизайнер одягу міг би поспілкуватись із архітектором і надихнувшись, створити колекцію за мотивами архітектурних форм кубізму.
Назви свої ТОП-3 найкреативніші локації у Рівному. Місця, де збираються однодумці або просто заклади, де добре генерувати нестандартні ідеї.
У Рівному - це платформа взаємодій «Простір», Майстерня міста та Євроарт.
Ви - серед учасників House of Europe Festival в частині шоу-кейсів від найкреативніших стартапів. Що очікуєте від участі і яку найголовнішу цінність своєю участю транслюватиме на фестивалі S-cape?
Очікую познайомитися з цікавими людьми, обмінятися досвідом, почути критичну думку щодо стратегії S-cape.
Найголовніша цінність, яку транслюватиме S-cape - це розумне споживання.
Твоє побажання усім креативним.
Бути сміливими і не боятися презентувати свої ідеї світу!
Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ