РЕНОМЕ-СМАРТ розробили віртуальне банківське відділення
[media=67887]
Рівненська компанія РЕНОМЕ-СМАРТ розробила термінал самообслуговування, який окрім типових банківських операцій надає клієнту можливість інтерактивного спілкування з менеджером банку, а банку додаткові безперечні переваги перед конкурентами.
VTM SMART Branch може дистанційно обслуговувати клієнтів 24 години на добу. Це своєрідний аналог банківського відділення, розташованого на 3 кв метрах, який здатен здійснити:
- прийом документів на відкриття рахунків (карткових, депозитних, кредитних)
- безпосереднє відкриття рахунків та відображення платіжних операцій в АБС
- операції прийому готівки та зарахування на рахунки Банку
- видача готівки з картки (включаючи Contactless)
- оплата рахунків (комунальні платежі, поповнення мобільного тощо)карткою або готівкою
- ідентифікація клієнта з допомогою телефонного та відео-зв’язку або відбитку пальця
- сканування документів та відправка копій в режимі онлайн
- використання інтернет-банкінгу та сайту банка
- друк документів та зберігання копій у сейфі
- інтеграція сценарію з АБС, CRM та скоринговими системами
- валютообмін
- видача неіменованих карток
У РЕНОМЕ-СМАРТ вважають, що термінали якнайкраще підійдуть для обслуговування клієнтів у торгівельних та бізнес-центрах, реалізації зарплатних проектів безпосередньо на території підприємств.
Більше інформації на сторінці продукту - тут
Радіо Трек: НОВИНИ