«ПриватБанк» блокує картки та перекази, вимагаючи довести джерело доходів
Що про це кажуть у банку
Під виглядом боротьби з шахрайством і відмиванням грошей «ПриватБанк» почав блокувати перекази та рахунки українців.
Користувачів банку просять підтвердити свою особу після переказу та довести легальність походження коштів. У зв’язку з цим клієнти банку залишають скарги на форумі «Мінфін», повідомляє GSMinfo.
Один з клієнтів банку скаржиться, що переказуючи гроші на свій рахунок в інший банк, від нього зажадали зателефонувати на гарячу лінію «ПриватБанку» (ред. 3700).
Співробітник банку попросив назвати суму переказу і ПІП одержувача. Також була потрібна дата народження, адреса приписки та вік.
Попри обурення клієнтів, банк запевняє, це оптимальний спосіб вичислити шахраїв. Перевірка інформації допомагає ідентифікувати клієнта, а це забезпечить збереження коштів.
Крім того, банк вимагає довести джерело доходів. Після оплати просять документи, які підтверджують дохід.
Дивно, що фінансова установа не може перевірити інформацію по рахунку, яким клієнт користується понад 10 років.
У банку ж пояснюють, що для продовження співпраці потрібно надати документи про джерело доходу. Пропускати операції сумнівного характеру неприпустимо.
Радіо Трек: НОВИНИ