

Скоро тисячі випускників отримають дипломи і почнуть шукати роботу
Щоб отримати хорошу роботу, насамперед потрібно справити якнайкраще враження під час співбесіди.
Всі дії, запитання, відповіді – вирішальні.
Успіх на співбесіді залежить не від вміння знаходити правильні відповіді, а від здатності бути цікавим співрозмовником.
Ваше завдання –
правильно подати (або навіть «продати») себе, виразити готовність виконувати поставлені перед вами завдання.
Отримавши запрошення на співбесіду, не поспішайте. Краще, якщо ви домовитеся про зустріч на завтра.
Так у вас буде додатковий час на підготовку.
Пунктуальність – риса, яку цінують на будь-якій роботі.
Завчасно підготуйте необхідні документи: атестат, резюме, рекомендаційний лист тощо.
Не плануйте напередодні жодних вечірок. Потрібно добре виспатися, щоб мати свіжий вигляд.
Головне – не запізнитися на зустріч, вам просто можуть не пробачити і не дати другого шансу.
Уникайте помилок!
Під час співбесіди не сидіть, розвалившись, не кладіть ногу за ногу, не схрещуйте руки.
(Для дівчат) Приділіть увагу рукам. Нігті повинні бути помірної довжини, пофарбовані в нейтральний колір. Довгі та яскраві залиште для інших випадків.
Не ставте сумку на стіл. Не приходьте на співбесіду з об’ємними пакетами.
Продумайте свій зовнішній вигляд. Віддайте перевагу одягу нейтральних кольрів у діловому стилі.
Складіть приблизний перелік очікуваних запитань і підготуйте варіанти відповідей.
Налаштуйтеся на співбесіду позитивно і не переживайте завчасно.
Під час співбесіди не вдавайтесь у надмірні подробиці свого особистого життя. Відповідайте чітко і продумано, але не задавайте тон співбесіді.
Щодо зарплати, то оцініть свої можливості реально і не завищуйте планку.
Співбесіда – діалог. Обов’язково продумайте запитання, які ви поставите роботодавцю, якщо вам нададуть таку можливість.
Тактовно поцікавтесь таким:
«Якими будуть службові обов’язки?»
«Який розпорядок роботи?»
«Хто буде вашим безпосереднім керівником?»
«Чи можливі перспективи професійного зростання?»
Також під час співбесіди можливі «каверзні» запитання. Наприклад, вас можуть запитати про ваші недоліки.
Погані відповіді:
«Я занадто цілеспрямований»,
«Я надто відповідальний»,
«Горю на роботі».
Краще назвати недоліки, які не дуже суттєві для майбутньої роботи:
«У мене поганий почерк».
У наш час мало професій, де це може бути суттєвою вадою.
Ще керівництво може запитати про ваші досягнення і успіхи.
Не відповідайте: «Не хочу хвалитися».
Краще покажіть свою успішність у вигляді кількох конкретних фактів і дотримуйтесь золотої середини, не перехвалюйте себе.
Пам’ятайте!
Не уникайте відповіді і, тим більше, не говоріть неправду.
Поводьтеся ввічливо і будьте доброзичливим з усіма, кого зустрінете в офісі.
Стежте за своєю мовою, не відповідайте на запитання запитанням.
Перед зустріччю обов’язково відключіть мобільний телефон.
Готуючись до кожної співбесіди - пам’ятайте: випадкових перемог не буває.
Джерело kariera.in.ua
Радіо Трек: НОВИНИ
З’їли тазик салату за вечір. Новий рецепт від подруги з Іспанії
Завжди досягають успіху: жінки з цими іменами - природжені лідерки
«Біла» смуга змінить їхнє життя на краще : 3 знаки Зодіаку, яким справді пощастить
Чим 5 червня можна накликати бідність: народні прикмети
Несподівано. Чому поляки не хочуть здавати житло в оренду українцям
У Рівному знайдено документи видані, на ім'я Ігор Крук. Якщо шукаєте документи - телефонуйте
На вулиці Княгині Ольги у Рівному знайдено навушник Apple Air pods. Якщо він ваш - телефонуйте
У Рівному знайдено документи, на прізвище Кірюшин Володимир. Власник може телефонувати: