Платна дорога через Рівненщину: наскільки дорого та коли

Всього буде шість

Ці траси обрали невипадково. Дороги з'єднують Україну з Європою та Азією. Однак, коли саме доведеться потрусити гаманцем, аби не трястися на вибоїнах, невідомо.

Остаточних дат немає.

Видання Сьогодні розклало питання запровадження платних доріг по-поличках. Подаємо їхній матеріал нижче:

77 гривень за 100 кілометрів – такою буде вартість користування платними дорогами в Україні. Інвесторам збираються передати одразу шість трас. Під них уже розробили спеціальні дорожні знаки, і незабаром водії побачать їх на шляхах.

Водій автобуса Юрій за кермом 22 роки і об’їздив майже всю Європу. Дороги обирає платні, бо це, виявляється, економніше.

Ми не стоїмо в заторах, ми не проїжджаємо міськими вулицями. По-друге: якість доріг дає нам плюс, що ми не так часто ремонтуємо автомобілі.

В Європі платні дороги – норма, в Україні їх досі немає. Збудувати платні автошляхи хотіли п'ятеро інвесторів, але до справи так і не дійшло.

Людина яка інвестує мільярди, або сотні мільйонів доларів, хоче, щоб ці гроші були захищені в Україні. Коли вони щодня дивляться новини про рейдерське захоплення, що держава нічого не гарантує. Ось збудували 100 км дороги, а потім у нас все забрали. Це міф чи реальність в Україні? Звичайно реальність, – нарікає автомобільний експерт Рауль Чілачава.

Платна дорога – означає якісна. В Європі такі майже всюди. Вартість проїзду становить:

  • Польща – $3 за 100 км;
  • Франція – $10;
  • Португалія – $1,5.

Це ціна для легковиків, фури платять більше. Щоб така дорога з’явилася, має бути: мінімум 3 смуги в обох напрямках і якісне покриття. З плюсів: – на цих дорогах немає світлофорів, перехресть, вони не проходять через населені пункти, тож їхати можна 130 кілометрів на годину.

В Україні повною мірою таким стандартам відповідає лише одна магістраль – Київ – аеропорт «Бориспіль». Вона завдовжки 22,5 км, тут три смуги в кожному напрямку.

Будівництво автобанів – дороге задоволення. В середньому вартість стартує від 250 мільйонів доларів. Тому й залучають приватних інвесторів. Вони отримують від держави ділянку і роблять трасу власним коштом.

Окупиться така інвестиція через 20 років. До того ж приватникам дають контролювати всю інфраструктуру в межах дороги: АЗС, ресторани, готелі.

У Мінінфраструктури вже навіть визначилися з першими 6 трасами, які планують віддати інвестору. Це

  • Харків – Дніпро – Запоріжжя
  • Траса з Борисполя до Полтави
  • Херсон – Миколаїв

Зі столиці можна буде доїхати

  • до Рівного через Житомир з більшим комфортом
  • Ягодин – Ковель – Луцьк
  • Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв.

Ці шість доріг обрали тому, що вони найважливіші. Вони сполучають Україну з іншими країнами. З Європою, з Азією і саме по них ми маємо найбільший трафік. Так чи інакше, платні дороги – це перспектива не «на завтра» і навіть не «на післязавтра».

Радіо ТРЕК у Telegram.
Viber: 063-734-106-4
Влад Пєрязєв

Влад Пєрязєв

Знайдено панель від багажника автомобіля

Біля ТРЦ «Арена» знайдено панель від багажника легкового автомобіля.  З вигляду панелі видно, що автомобіль невеликих розмірів.   

Знайдено технічний паспорт на прізвище Садовець

Під час розмитнення авто знайдено технічний паспорт на Volkswagen ВК 3109 ВВ.  На прізвище Садовець Олена Валеріївна, Гощанський р-н.   

Знайдено посвідчення дитини з багатодітної сім’ї на прізвище Антонюк

Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, яке належить Антонюку Богдану Сергійовичу, знайшли у Рівному. Дата видачі 17 січня 2019 р.  

Більше оголошень