Одяг з Рівного потрапив на форум у Давос та до рейтингу найпомітніших брендів України
Разом з рівненським освітнім бізнесом

Журнал НВ спільно з Rozetka та Visa презентував 100 найбільш помітних та цікавих малих бізнесів країни - від крафтових цукерок до IT-проєктів.
Малим підприємцям, що увійшли до фінального списку вдалося реалізувати свої ідеї. Для цього вони знайшли ринкову нішу, напрацювали бізнес-модель, заручилися підтримкою партнерів, а подекуди й здобули додаткову освіту.
Як зазначає видання, критеріями відбору стали:
- ідея
- сутність бренду учасника,
- унікальність
- переваги продукту чи послуги,
- потенціал для масштабування,
- упізнаваність
Рівне у рейтингу представлене проєктом SmartReader у галузі освіти.
Ключовий продукт підприємства — гейміфікована онлайн-платформа для навчання дітей віком 6−12 років навичок швидкого читання.
Процес побудовано на авторській методиці, розповідає Юлія Семенюк, засновниця стартапу. Для масштабування бізнесу SmartReader використовує модель франчайзингу, а 99 % франшиз купують жінки.

Представництва фірми присутні у 18 українських містах, а в Києві їх одразу чотири. Окрім того, одна філія з’явилася в Молдові.
Ще один бізнес з Рівного, представлений у рейтингу: S-cape – це виробництво одягу.
Як розповіла НВ співзасновниця бізнесу Оксана Свентах,
Шість років тому ми не змогли знайти собі хороший дощовик. Такий, у якому було б комфортно як підійматись у гори, так і танцювати під дощем на концерті.
З цією ідеєю вона започаткувала власний бізнес.
Фішки дощовиків S-cape — простий лаконічний крій, яскравий колір, технологічність.
Матеріал додатково оброблюється тефлоном, а для зимової колекції фірма використовує утеплювач з арсеналу армії США.

За свою історію S-cape виготовив понад 9 тис. дощовиків.
Бренд співпрацює з проєктом Ukraїner, для експедицій якого створює брендований одяг.
А завдяки Українській академії лідерства S-cape взяв участь в економічному форумі в Давосі.
Фірма має експортний продаж, запускає представництво своїх товарів на платформі Etsy.
Радіо Трек: НОВИНИ