Не починайте дзвінок зі слів: «слухаю», «так», «алло»: які правила телефонної розмови?
Всього 4 правила для ввічливого діалогу
Початок телефонної розмови має велике значення і важливу роль у спілкуванні. А перші слова у розмові з незнайомою людиною можуть встановити тон усієї подальшої бесіди.
Однак не всі поширені слова варто говорити у розмові телефоном. Про те, як правильно вести телефону розмову у себе в Instagram розповів тренер з ораторської майстерності Павло Мацьопа.
За словами експерта, використання популярних фраз «алло», «так», «слухаю» - може бути сприйняте, як неввічливе або незацікавлене. Тому може погано вплинути на подальшу розмову. Є значно кращі фрази, які будуть звучати більш тактовно.
Правило 1
Починати розмову потрібно з привітання: «доброго ранку, «добрий день», «вітаю». Після цього запитайте людину чи зручно їй зараз спілкуватися. Якщо ви почули позитивну відповідь - продовжуйте. Якщо ні - спитайте, коли можна перетелефонувати.
Правило 2
Коли закінчуєте бесіду, обов'язково попрощайтеся та дочекайтеся останніх слів співрозмовника. Адже класти слухавку раніше - не тактовно.
Правило 3
При досягненні певних домовленостей обов'язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.
Правило 4
Ніколи не закінчуйте розмову першими, якщо телефонували не ви. За правилами етикету закінчує бесіду то, хто телефонував.
Джерело: РБК-Україна
Радіо Трек: НОВИНИ