Не «гавкати» у слухавку, а гарно відповідати на запитання мають диспетчери у Рівному

Сервіс має бути на найвищому рівні (с)

Фото ілюстративне
Фото ілюстративне

На диспетчерів управлінських компаній та теплоенерго скаржаться у Рівному.

Чимало мешканців міста просто не можуть дотелефонуватися або з’ясувати причину проблеми з теплопостачанням у їхньому будинку. Тож нині компанії мають «навчити» своїх диспетчерів ввічливо розмовляти з рівнянами, які їм телефонують, розповів міський голова Рівного Олександр Третяк:

Олександр Третяк
Олександр Третяк

Ми живемо у 21 столітті, коли сервіс має бути на найвищому рівні, а не коли люди телефонують і їм «пече», бо холодно, а вони не можуть дотелефонуватися.

 

На телефоні мають сидіти гарно навчені люди, які точно знають алгоритм спілкування з людьми починаючи від «Доброго ранку!» і завершуючи побажанням гарного дня, а не «гавкати» в телефон: «До голови ОСББ», «Це ваші проблеми». Не може такого бути.

Міський голова також зауважив, що завданням диспетчерів є чітко та гарно відповідати на запитання рівнян та допомогти їм розв'язувати питання, з якими до них звертаються.

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Аліна Тис

Аліна Тис

Відкрити плей-лист

У Рівному знайшли техпаспорт на прізвище Поліщук

У Рівному 1 листопада знайдено техпаспорт, в районі масив Київський. Документ виданий, на ім'я Поліщук Наталія Володимирівна. За деталями звертайтесь за номером: 096 118 5225

У Рівному знайшли посвідчення водія та документи

У Рівному на автовокзалі на вулиці Київській знайшли посвідчення водія і техпаспорти, на ім'я Валерія Володимировича Смикало. За деталями звертайтесь за номером: 067 64 57 603

Загублені документи у Рівному: пропонують винагороду

Вчора у районі автовокзалу близько 8 ранку були загублені документи. Тих, хто знайшов, просять повернути за винагороду. Ліщук Руслан Романович - 0 (67) 408 57 66

Більше оголошень