Міфи про facebook, у які й досі вірять українці
Причому люди самі їх поширюють у соцмережі
Міф №1: Facebook «вбиває» спілкування
Якщо зациклюватися на віртуальному світі, то тоді справедливо буде говорити що Інтернет в принципі перешкоджає спілкуванню між людьми. Але ж направду соцмережі (і facebook зокрема) навпаки розширюють можливості соціальної взаємодії.
Тим паче в Україні у facebook можна спілкуватися з чиновниками, депутатами та співаками та будь-якими селебріті.
Міф №2: Користувачі впевнені, що назва Facebook не унікальна
Уявіть, але facebook існував задовго до того, як стати тим, яким ми користуємося. Направду, у коледжі де вчився Цукерберг, щорічно публікували довідник із загальною інформацією про учнів. Називався він книгою осіб - Facebook. І хоча facebook це не вигадане слово, але нічого не крав. Але зрештою й шкільний довідник не є об’єктом інтелектуальної власності, щоб звинувачувати Цукерберга в крадіжці.
Міф №3: перевірити безпеку свого акаунту можна за допомогою слова BFF
І хоча це вже 300 разів спростоване повідомлення, але це свідчення того як у соцмережах зі швидкістю лавини розлітаються жарти. У 2018 році на тлі скандалу з продажем конфіденційних даних користувачів компанією Cambrige Analytica інтернетом поповзли чутки «перевірити безпеку облікового запису Facebook можна за допомогою слова BFF».
Тисячі користувачів ділилися з друзями цієї інформацією. Якщо написати у своєму дописі чи коментарі BFF, можна перевірити, чи захищений ваш профіль. Якщо слово забарвиться у зелений колір, все ОК. Якщо ні – час міняти пароль.
Насправді BFF означає best friends forever, тобто найкращі друзі назавжди. У абревіатурі спрацьовує функція TextDelight. Та сама, яка запускає феєрверки на слові «вітаю». Якщо текст не змінював колір, це означало лише одне – у користувача вимкнено функцію TextDelight. Поширення міфу призвело лише до того, що Facebook вимкнув текстову анімацію на скорочення BFF. Після цього міф «самоліквідувався».
Міф №4: Facebook стане платним
Люди не хочуть платити за використання соціальних мереж. І в разі якщо таку плату введуть, вона буде дуже й дуже малою.
Але навіть це неминуче призведе до зменшення користувачів, а значить й втрату інтересів бізнесу у соцмережі. А це відповідно призведе до втрати доходів. А також зникне й відсоток від платних підписок додатків, що розповсюджуються у соціальній мережі.
Міф №5: Треба постійно створювати дописи
Цей міф дуже популярний серед бізнесу сторінок. Але направду, створювати дописи треба тільки тоді, коли є щось цікаве для аудиторії підписників сторінки. Постійний спам на сторінку ніякого результату не дасть.
Міф №6: Інформація прихованого профілю недоступна стороннім користувачам
Це не зовсім так. Ім'я, фото й обкладинку сторінки видно всім. Вся інформація аканту, навіть якщо ввімкнути опцію – приховати, все одно доступна для сторонніх додатків, які використовують для авторизації facebook. Крім того, прихований профіль не врятує від витоку даних. У 2021 році у відкритому доступі виявилася конфіденційна інформація 533 мільйонів користувачів. Чимала частина цих дописів була прихованою.
За матеріалами gsminfo
Радіо Трек: НОВИНИ