Країна-фаворит: куди найчастіше їдуть на відпочинок українці
Пасажиропотік стабільно зростає

Представники провідних туроператорів описали NV найбільш характерні зміни в поведінці та уподобаннях українських відпочивальників.
Цього року вітчизняні туристи почали дедалі частіше бронювати собі готелі заздалегідь, повертаючись до того режиму, який був до повномасштабного вторгнення, каже Ірина Мосулезна, керівна директорка туроператора Join UP! в Україні.
Потік відпочивальників з Україні збільшується: якщо протягом 2024-го послугами Join UP! скористались 260 тис. співвітчизників, то на початок червня 2025-го таких виявилось вже 145,5 тис., або 56% від загального минулорічного показника.
Якщо на початку повномасштабного вторгнення українці здебільшого відкладали свої відпустки до кращих часів, то зараз ситуація інакша, пояснює Мосулезна: люди зрозуміли, що війна — це надовго.

У туркомпанії Феєрія також бачать збільшення замовлень на закордонні мандрівки, причому це вже перетворилось на сталий процес, — попит зростає на 20% щороку після 2022-го.
Втім, Феєрія фокусується більше екскурсійних турах, наприклад, пропонує такі поїздки до Італії, Франції, Норвегії, Іспанії, Австрії.
Але масовий споживач все одно обирає більш традиційні варіанти відпочинку, наприклад, Грецію.
Також українським туристам до вподоби Хорватія з її природою, хоча цей напрямок бюджетним ніяк не назвати, визнає Ігор Захаренко, директор Феєрії.
Тому найбільше співвітчизники їздять туди, де дешево, — до Болгарії.
Про зростання популярності бюджетного сегменту, флагманом якого є вже згадана Болгарія, кажуть і в Join UP!, — саме ця чорноморська країна приймає більшість автобусних турів з України.
Як повідомлялось раніше, співвітчизники дедалі частіше їдуть на відпочинок до Європи, бо там є меншою ймовірність зустріти сусідів з півночі, для яких відсутнє пряме авіасполучення, зокрема чартери.
На традиційних курортах формату all inclusive у Єгипті та Туреччині також можна обрати напрямки, де росіян майже не буде, або ж буде відчутно менше: це локації, орієнтовані на європейського туриста, без засилля шумної анімації тощо.
Радіо Трек: НОВИНИ