Кожне нове покоління хворіє на рак частіше. Вчені назвали причину

Йдеться про випадки у людей віком до 50 років

Дедалі частіше люди віком до 50 років хворіють на рак. Таке різке зростання випадків онкозахворювань почалося приблизно в 1990 році.

Вчені навчальної лікарні Гарвардської медичної школи провели масштабне дослідження, аби встановити, як вік може впливати на розвиток раку. Науковці встановили, що кожна наступна група людей, народжених пізніше, має вищий ризик розвитку раку.

Наука припускає, що це відбувається через фактори впливу, які зазнає людина у молодому віці.

Ми виявили, що цей ризик зростає з кожним поколінням. Наприклад, люди, які народилися в 1960 році, мали більший ризик раку до того, як їм виповниться 50 років, ніж люди, які народилися в 1950 році, і ми прогнозуємо, що цей рівень ризику продовжуватиме зростати в наступних поколіннях, - каже доктор медичних наук Шуджі Огіно.

Після аналізу 14 онкологічних захворювань, 8 з яких були пов'язані з травною системою, вчені зробили висновок:

Їжа, яку ми їмо, живить мікроорганізми в нашому кишківнику. Дієта безпосередньо впливає на склад мікробіому, і в кінцевому підсумку ці зміни можуть вплинути на ризик захворювання.

Також автори дослідження виявили, що хоча тривалість сну дорослих істотно не змінилася за кілька десятиліть, діти сьогодні сплять набагато менше.

Такі фактори ризику, як солодкі напої, ожиріння, малорухливий спосіб життя та споживання алкоголю, значно зросли з 1950-их років, що, за припущеннями дослідників, також має вплив на розвиток раку.

Джерело: Мета

Радіо ТРЕК у Telegram.
Ольга Мартинюк

Втрачено документи на прізвище Григорчук

Поблизу Торгового Центру Чайка втрачені документи:  техпаспорт та посвідчення водія на ім'я Григорчук Петро. Прохання - повернути за винагороду.

Загублено ключ від авто Honda

Розшукують загублений ключ від авто Honda з чорним плетеним брелоком. Загубили його навпроти заправки «Олас», що на вулиці Льонокомбінатівській у Рівному. Прохання повернути за винагороду.  т. (067) 360 65 64

Портфель

В центрі Рівного – у критому ринку, загублено портфель з ноутбуком Samsung . Прохання повернути за винагороду.