«Хочеш якість – обирай забіякість», – Олександр Забіяка

Шукаючи одного разу улюблену ковбасу на прилавку супермаркету, я помітив деякі зміни у продукції ТМ «Забіяка»: нові зелені етикетки,впроваджений власний знак якості «Забіякість». Як у споживача, у мене з’явилося чимало запитань, на які хотілося отримати відповіді. Врешті, мені вдалося порозмовляти з братами Сергієм та Олександром Забіяками, які теж мали чим поділитися зі своїми споживачами.

[media=72329]

Чому ви обрали саме зелений колір для нової етикетки, адже це досить незвичне забарвлення в оформленні ковбасної продукції?

Сергій: Так, незвичне. Але ми і не ставили собі за ціль створити типову етикетку. Підприємство змінюється, росте, це відображається на нашому зовнішньому вигляді. Зупинилися на зеленому, бо вважаємо його кольором життя. Змінюючи етикетку, ми розпочинаємо новий етап розвитку компанії. У цьому є певний символізм.

[media=72328]

Крім того, я помітив, що на етикетці з’явився штамп з написом «Забіякість». Що означає термін «Забіякість»?

Олександр: Хочеш якість – обирай забіякість. Я гадаю, цим все сказано.

Сергій: Забіякість – це 100% якість. Коли багато років живеш однією справою, то, врешті-решт, отримуєш певний результат. Наш результат – це забіякість – високий рівень, якому відповідає продукція. Стандарт, що передбачає увагу до найменшої дрібниці у виробництві ковбас, починаючи від вхідної сировини та технології до упаковки та сервісу. Разом з впровадженням корпоративного знаку якості ми запустили рекламну кампанію під назвою «Смак щасливих моментів».

[media=72335]

У чому полягає ідея цієї кампанії?

Олександр: Що стосується ідеї, то тут усе просто. Продукція, яку виготовляємо, часто є свідком яскравих подій у житті тих, хто її споживає. Наші ковбаси беруть з собою на відпочинок, до святкового столу, на родинну вечерю чи обід або ж просто смакують в компанії хороших друзів. Тож ми зафіксували, як люди різного віку переживають приємні моменти, а наші ковбаси супроводжують їх під час цього. Це і є смак щасливих моментів.

Отже, ви запровадили власний знак якості, запустили рекламну кампанію, змінили етикетки до продукції.

Що стосується, власне, виробництва, чи відбуваються там зміни?

Сергій: Так, саме зараз ми проводимо модернізацію виробництва. Як тільки доведемо справу до кінця – весь процес виробництва стане максимально прозорим.

[media=72334]

Будь-хто зможе прийти на виробництво і подивитись, як усе працює?

Сергій: Так, ми навіть проводимо екскурсії по виробництву. Але не тільки. Впровадження  системи менеджменту якості та безпечності харчової продукції FSSC 22000 дасть можливість ідентифікувати кожну палку ковбаси: з якого м’яса виготовлена, які спеції використовувались, години та температуру термічної обробки, умови, за яких відповідна продукція зайшла на склад і в результаті була запакована. Тобто, наші споживачі отримають весь об’єм інформації, що стосується виготовлення та якості ковбаси.

[media=72333]

Якщо ми вже заговорили про ідеали, у такому разі, що ще входить до списку корпоративних цінностей або цілей ТМ «Забіяка»?

Сергій: Бажання зробити надзвичайно якісний продукт, надпотужне і надчисте виробництво, забезпечити достойний сервіс. Нехай це голосно сказано, але ми працюємо не заради того, щоб просто заробити купу грошей. У нас є вищі цілі. Є бажання стати найкращою ковбасою в регіоні і не тільки. Звичайно, компанія докладає до цього максимум зусиль, але ще багато чого потрібно зробити. Головне те, що міцний фундамент вже закладений і ми рухаємося у правильному напрямку.

[media=72332]

І на завершення, що для вас є найбільшим досягненням ТМ «Забіяка»?

Сергій: Перш за все – це споживачі, які довіряють та купують нашу продукцію. Ми працюємо з найбільшими мережами супермаркетів у країні, серед яких: «Сільпо», «Ашан», «Велика Кишеня», «Екомаркет», «Billa», «Novus», «Фуршет», «Там Там», «Наш Край», «Пакко», «Салют», «Вопак», «Арсен», «Фора», «Фоззі». Добудовуємо новий завод, на якому плануємо ввести систему простежуваності, про яку розповідали раніше. У нашій команді працює багато професіоналів. Все це також можна віднести до досягнень. Та головне те, що ми хочемо далі вдосконалюватись і ставати ще забіякіснішими. 

[media=72330]

Загубилося цуценя в районі ринку "Ювілейний"

07 квітня в районі ринку "Ювілейний" було загублено цуценя рудого окрасу, має особливу прикмету: маленька грижа на животі. Вік цуценяти 1,5 міс. Усіх, кому відоме його місцеперебування, просимо відгукнутися за номером: (068) 937 33 64

Згубився кіт

В районі Газотрону згубився кіт сіро-рудого окрасу з білою грудкою. Котик має особливу прикмету – він без хвоста! Прохання повернути загубленого улюбленця за винагороду.    

Знайдено цуцика

  На території Метро знайдено цуценя рудого окрасу з нашийником. Тому, хто загубив улюбленця, прохання телефонувати:          

Більше оголошень