Ефект Солярісу: що бачили і чули люди у космосі, але боялися про це зізнатися (ВІДЕО)

Дивовижні історії від радянських космонавтів та американських астронавтів

Від розповідей космонавтів про те, що вони бачили і чули у космосі, дійсно стає моторошно. Довгий час ці історії намагалися приховувати від громадськості. Але, як то кажуть, колись усе таємне відкривається

Що чули і бачили дослідники космосу поза межами Землі?

Першу людину, яка взагалі полетіла у космос – Юрія Гагаріна –  у польоті супроводжувала музика, яку він до того ніколи не чув. І він мовчав про це, доки не почув (вже на Землі) електронну музику. Вперше! Тоді й зізнався, що йому довелося пережити…

Інший радянський космонавт Олексій Леонов (перша людина, яка вийшла у відкритий космос) також запевняв, що чув у космосі музику.

А от Владислав Волков почув там гавкіт собаки. Пізніше бортінженер чув ще й дитячий плач і голоси людей. Оскільки пояснити він це ніяк не зміг, особливо цей факт не афішували.

Вчені вважають, що все, що відбувалося з космонавтами – слухові галюцинації через сильний стрес або ж порушення слуху на тлі монотонної роботи апаратів.

Але незвичайні речі не тільки чули, а й бачили!

Так, американський астронавт Гордон Куперсмог з висоти близько 400 км зумів «розгледіти» будинки і споруди на Тибеті.

А інші астронавти розповідали, що бачили підводні хребти в Тихому океані на глибині сотень і тисяч метрів.

Уявіть, яким же було здивування вчених, коли виявилося, що у зазначених місцях дійсно знаходився гірський ланцюг!

Що таке ефект Солярісу і до чого він тут?

Ці звукові галюцинації та оптичні ілюзії вчені прозвали ефектом Солярісу. Він являє собою особливу зміну свідомості і психіки людини, яка знаходиться у космосі.

Дехто навіть вважає, що роман «Соляріс» Станіслава Лема — це не вигадка, а точно прорахований прогноз. Мовляв, наша Земля, подібно до розумного океану Соляріс, проєктує у свідомості людей різні звуки та образи. Це відбувається через мозок людини, яка у космосі налаштовується на певну частоту і здатна вловлювати сигнали нашої планети.

До речі, якщо ви не знали, як звучить космос, можете послухати

Джерело: Новини.LIVE

Радіо ТРЕК у Telegram.
Богдана Карц

У Рівному шукають собаку породи естонський гончак

Згубилася собака мисливської породи естонський гончак. Прохання повернути загубленого улюбленця за винагороду.

Знайдена картка Приватбанку