Ціни та комунальні послуги: рівняни потребують захисту їх прав споживача
З початку року у Держпродспоживслужбі опрацювали близько 120 звернень
Ціни і комунальні послуги - дві найпоширеніших сфери, зі скаргами на які мешканці області звертаються до Держпродспоживслужби.
Щодо комунальних послуг за перше півріччя опрацювали понад 30 звернень, деякі з них справді потребували втручання фахівців, проте більшість - завершилися роз'ясненнями для громадян.
Трапляється, що мешканці області й досі не знають, що минулого року відновили вимогу на проведення обов'язкової повірки лічильників, - каже заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.
Понад два десятки звернень опрацювали й щодо скарг на завищені ціни у торгових точках.
У війну держава регулює ціни на соціальний набір продуктів, як то борошно, молоко, хліб, яйця, олія. Люди жаліються й на інші ціни, які не підпадають під державне регулювання. Наша служба зверталася у міністерство економіки, щоб отримати дозвіл на проведення позапланових перевірок щодо завищених цін. Втім, дозвіл міністерство не дало, - каже Оксана Немкович.
Серед інших сфер діяльності - перевірка дотримання законодавства у сфері реклами. Так, наприклад 60 тисяч гривень штрафу сплатив підприємець на Рівненщині за рекламу електронних цигарок. При цьому знаходилася реклама безпосередньо в точці продажу тютюнових виробів.
Держпродспоживслужба на Рівненщині цього року перевірила 380 носів реклами, і 80 з них містили ознаки порушення, як то рекламу цигарок, алкоголю і реклама не державною мовою. В цілому бізнес сплатив близько 180 тисяч гривень штрафів за таке порушення.
А під час перевірки непродуктових товарів на Рівненщині виявили небезпечні кавоварки, які могли урази споживачів струмом. Такий товар з продажу - прибрали.
Загалом у першому півріччі Держпродспоживслужба опрацювала близько 120 звернень щодо неякісних товарів чи послуг.
Радіо Трек: НОВИНИ