Чи загрожує боржникам у Рівному відключення від електропостачання
Компанія пропонує дистанційну оплату за електроенергію
ТОВ «РОЕК» з розумінням ставиться до проблем населення, пов'язаних з дією карантинних заходів щодо недопущення розповсюдження короновірусної хвороби COVID-19.
Відповідно до пп. 4 та 5 п.3 розділу І Закону України від 17.03.2020 №530-ІХ на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби, та протягом 30 днів з дня його відміни, забороняється нарахувати та стягувати неустойки (штрафи, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припиняти/зупиняти надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі.
Але це не означає, що держава дозволяє не платити за електропостачання, каже директор електропостачальної компанії Сергій Безсмертний.
8 квітня 2020 року Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) ухвалила постанову №766 «Про дії учасників ринку електричної енергії у період дії карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)». Пункт 7 документу стосується обов’язків споживачів щодо вчасного розрахунку за спожиту електричну енергію, у ньому, окрім іншого, йдеться:
Споживачам вживати вичерпних заходів з оплати електричної енергії та інших послуг, отриманих на ринку електричної енергії відповідно до договорів…
Крім того, т.в.о. Міністра енергетики та захисту довкілля Віталій Шубін на офіційній сторінці Міністерства звернув увагу на важливість дотримання зобов’язань як з боку виробників та постачальників електроенергії, так і з боку споживачів.
Я хочу, щоб усі почули найголовніше: якщо ми хочемо, щоб у нас завтра було світло, то ми маємо платити, виконувати свої зобов’язання. Тому що держава і генерація виконують свої зобов’язання - вони забезпечують нас світлом і теплом. І не потрібно це сприймати як якийсь подарунок або можливість скористатися ситуацією в країні, - зазначив Віталій Шубін.
Звертаємо увагу споживачів на те, що електропостачальні компанії, в тому числі і ТОВ «РОЕК» для того, щоб забезпечити надійне та безперебійне електропостачання своїм споживачам, спочатку мають необхідний обсяг електричної енергії закупити на ринку.
Якщо споживачі не розраховуватимуться за спожиту електроенергію, електропостачальник не матиме змоги закупити достатньо обсягів електроенергії для забезпечення потреб споживачів.
Тому всім споживачам наполегливо рекомендуємо і надалі здійснювати своєчасну оплату за спожиту електроенергію, аби не накопичувати заборгованість та не ризикувати залишитись без електропостачання.
До речі, оплату можна зробити дистанційно, зайшовши на сайт ТОВ «РОЕК» ez.rv.ua – одразу на першій сторінці розміщені посилання на платіжні системи для розрахунку онлайн.
Це можна також зробити і через особистий кабінет споживача, який дає можливість ще й контролювати свої рахунки (їх у споживача може бути декілька). Інструкція з реєстрації розміщена на сайті ez.rv.ua.
Якщо у Вас виникнуть складнощі з реєстрацією чи оплатою – фахівці ТОВ «РОЕК» готові допомогти Вам в телефонному режимі.
Звертайтесь щодня з 8.00 до 17.15
- Ваші дзвінки приймає наш колцентр: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420
- Відповідь на всі запитання можна знайти в інформаційно-консультаційному центрі (0362) 69-44-14.
Також Ви можете звернутися, написавши на електронну скриньку ТОВ «РОЕК» сontact@ez.rv.ua.
Сподіваємося, що усі споживачі будуть розраховуватися за спожиту електричну енергію вчасно і в повному обсязі і ми спільними зусиллями пройдемо цей складний період.
Бажаємо усім здоров’я!
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ