«Чорна п’ятниця» і наш мозок: чому важко втриматися від покупок

Розкриваємо секрети психології імпульсивних покупок

Щороку в листопаді «Чорна п’ятниця» обіцяє великі знижки та акції «лише один день».

Нас оточують спокусливі пропозиції, які важко ігнорувати. Але за цим стоїть не просто реклама — це психологічна стратегія, розроблена, щоб впливати на наше мислення, пише ТСН.

Власники магазинів використовують почуття терміновості та дефіциту, щоб змусити нас приймати швидкі, імпульсивні рішення, про які ми потім можемо пошкодувати.

Зазвичай перед важливою покупкою мозок обмірковує всі «за» і «проти»: порівнює ціни, характеристики, читає відгуки. Цей процес потребує часу.

У «Чорну п’ятницю» відчуття обмеженого часу змушує мозок діяти швидше — тобто ми приймаємо рішення, не обдумавши все до кінця.

Яскраві знижки та термінові пропозиції створюють у мозку відчуття, що треба купувати негайно, навіть якщо насправді цього не планували. Це і є секрет впливу «Чорної п’ятниці» на наші рішення.

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Олена Швидка

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень