Чому Гітлер ненавидів червону помаду і як вона зробила революцію під час Другої світової війни
Поки деякі світові бренди досі торгують у Росії, намагаючись «всидіти на двох стільцях», розповімо, як червона помада стала символом перемоги ще у 40-х роках

Після початку повномасштабної війни в Україні світ побачив жахи, яких не було в Європі з часів Другої світової. Через це багато міжнародних косметичних компаній, припинили роботу в Росії — закрили магазини та зупинили виробництво. Деякі улюблені марки косметики росіяни більше не можуть купити у своїй країні, що вплине на їх б’юті-ринок.
Косметична революція, яка зараз спостерігається у світі, не єдина в історії війн. Наприклад, одним із неофіційних символів Другої світової війни була дуже незвичайна річ — червона губна помада.
Що стосується сучасного світу, то до XX сторіччя носити червону помаду вважалося вульгарним і ганебним. Вона асоціювалася із сумнівними з морального боку жінками. У Пізньому Середньовіччі червоні губи вважалися ознакою спілкування з дияволом. У цей період інквізиція мала право заарештувати жінок, які фарбують губи, за святотатство.
На початку XX століття жінки почали боротися за свої права — право голосувати та брати участь у виборах. Їхнім символом стали червоні губи.
Червона помада стала вважатися символом патріотизму, а червоні губи символізували перемогу та оптимізм.
Ба більше, після початку війни багато жінок змушені були зайнятися професіями чоловіків, які пішли на війну, а помада допомагала їм підтримувати бойовий дух і почуття гідності.
Червона помада у ті часи означала силу, перемогу й надію. Під час війни багато жінок працювали замість чоловіків, і помада допомагала їм зберігати впевненість і гідність.
У той час як у світі жіноча краса підтримувалася, у нацистській Німеччині червона помада була заборонена. Гітлер її ненавидів, бо вона символізувала опір і не вписувалась у його ідеї «чистої» арійської раси.

Після війни популярність червоної помади перекочувала у символи війни в Голлівуд. Сьогодні ж червоний відтінок — це класика аксесуарів, представлена у більшості косметичних брендів.
Джерело: ТСН
Радіо Трек: НОВИНИ