Чи допоможе кава обрати бажаний аромат: 4 поширені міфи про парфумерію

Парфумерна блогерка Яна Вакуленко розвінчує найбільш розповсюджені міфи про парфумерію  

МІіф 1. Стійкість - ознака якості

Насправді стійкість аромату ніяк не співвідноситься з його ціною та якістю. На стійкість впливають два ключових фактори: концентрація ароматичних речовин та їхні властивості.

Наприклад, парфумована вода має вищу концентрацію, ніж одеколон, тому від неї можна очікувати більшої стійкості. Тоді як цитрусові парфуми навіть у концентрації pure parfum не будуть дуже стійкими, бо за своєю природою цитрусові ноти є летючими та не тримаються шкірі довго.

Міф 2. Кава допомагає очистити рецептори

Ні, каву нюхати для цього не потрібно. Це ніяк не допоможе очистити рецептори та зробити правильний вибір. Запах кави — це ще один запах, який теж виснажує органи сприйняття. Що можна зробити натомість?

Вийти на свіже повітря, подихати ним кілька хвилин та випити води. Ось це дійсно допоможе.

Міф 3. Чоловічі аромати лише для чоловіків

Обираючи аромат, не обмежуйте себе тільки жіночим відділом. У чоловічому теж є класні парфуми, які під певний настрій можуть стати навіть більш доречними, ніж так звані жіночі.

Поділ на жіночі та чоловічі парфуми як такий — це маркетинговий прийом для збільшення вигоди від продажів.

Товари для жінок у характерному «ошатному» пакуванні автоматично стають дорожчими, хоча мають такі ж властивості й призначення, як і відповідний товар для чоловіків. Парфуми не є виключенням. 

Міф 4. Про піраміду аромату

Піраміда аромату теж є інструментом маркетингу. В першу чергу вона корисна консультантам у парфумерних відділах, тому що піраміда допомагає серед сотень пляшечок запропонувати клієнту саме ті, які потенційно можуть бути їй чи йому цікавими.

Припустимо, хтось любить бузок у парфумах і озвучив консультанту саме такий запит — підібрати парфуми, що пахнуть як бузок навесні. Ось тут в пригоді стає піраміда аромату.

Проте є нюанс. Інколи в піраміді бузок зазначено, а ти його не відчуваєш — і це нормально, бо всі ми люди: і ті, хто описують піраміди (а роблять це часто теж маркетологи), і ті, хто потім відшукує описані ноти в ароматах.

Справа в тому, що ольфакторні рецептори в окремих людей можуть бути різної чутливості — хтось відчуває більше, гостріше, а хтось — ні. І це теж є нормою. Тож обирати парфуми ліпше, орієнтуючись на власний нюх — це набагато надійніше, а піраміду аромату краще сприймати лише як орієнтир.

Джерело

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Алексєєва Вікторія

Теги: парфуми
Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень