«Банкомати крадуть гроші»: клієнти «ПриватБанку» повідомили про нову проблему

Звернення на гарячу лінію банку допомагають не завжди

Ряд клієнтів «ПриватБанку» заявили про нову проблему, з якою вони зіткнулися при спробі зняти гроші в банкоматі.

Про це йдеться у відгуках на сайті "Мінфін".

Так, один з клієнтів повідомив про присвоєння банком 2 тисяч гривень.

Банкомати «ПриватБанку» крадуть гроші. Будьте всі дуже уважні, коли знімаєте. Обов'язково перераховувати, а то потім можете недорахуватися немаленької суми.

 

Мене банкомат «Привату» сьогодні обікрав на 2000 гривень. Не раджу користуватися «ПриватБанком» і їх послугами нікому.

 

Переходьте на більш надійні банки, - пише клієнт. Банк на цей коментар поки не відреагував.

Скриншот

В іншому випадку клієнтка розповіла, що знімала в банкоматі «Привату» гроші з зарплатної картки іншого банку.

Перші дві тисячі банкомат видав, а на другі написав «Технічна помилка», але при цьому обидві операції були успішні й гроші списали з рахунку.

 

Тобто, згідно з балансом формально я ЗНЯЛА чотири тисячі, за фактом на руках у мене виявилося тільки дві тисячі, - пише жінка.

 

За її словами, в банку порадили звернутися на гарячу лінію, там же переадресували в банк, який видав карту.

 

Я працювала, і тепер мені нема за що жити, тому що банкомат з'їв мої гроші, - резюмувала клієнтка.

У відповідь представник банку порекомендував звертатися до установи, що видала карту, для оформлення заявки на повернення коштів.

Зі свого боку ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення грошей за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи, - йдеться у відповіді «Привату».

Скриншот

Ще в одному випадку клієнти спробували зняти гроші в банкоматі, той видав помилку, але списав з картки 14 тисяч гривень.

Служба підтримки заявила, що чекати добу треба!!! Через те, що терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки.

 

Нічого хорошого про цей банк сказати не можна. На всі питання оператор як заведена відповідає "Вибачте, гарного дня, - обурюється клієнтка.

У відповідь представник банку вибачився перед нею, заявивши, що банк не перешкоджає клієнту в бажанні зняти готівку.

Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що ні в якому разі не є показником сервісу банку в цілому, - заявили в банку.

Скриншот

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Діана Білоус

Діана Білоус

Відкрити плей-лист

Собаку по кличці Сем шукають у Рівному

Пес втік після обстрілів. Він має довгу світлу шерсть, довгі лапи та гострі вуха. Може бути в районі Віденської, Щасливого, Мототреку або Радіозаводу. Номери власників: 068-28-97-319 або 068-041-14-08

У Рівному знайшли посвідчення учасника бойових дій

У Рівному на зупинці 12 школа, знайшли посвідчення учасника бойових дій. Документ виданий, на ім'я Рогожніков Віктор Петрович. За деталями звертайтесь за номером: 099 92 60 612

У Рівному знайшли техпаспорт на прізвище Поліщук

У Рівному 1 листопада знайдено техпаспорт, в районі масив Київський. Документ виданий, на ім'я Поліщук Наталія Володимирівна. За деталями звертайтесь за номером: 096 118 5225

Більше оголошень