На честь нових «Зоряних воєн» випустили спеціальну «Кока-колу»
При дотику до етикетки загоряються світлові мечі!
Компанія Coca-Cola випустила в Сінгапурі обмежену версію газованої без цукру з вбудованими OLED-панелями в етикетці пляшок. Вихід присвячений до прем'єри фільму «Скайвокер. Сходження» - дев'ятого епізоду «Зоряних воєн». Доступні дві версії пляшки: на одній Рей тримає синій світловий меч, на інший зображений Кайло Рен з червоним мечем.
При дотику до етикетки мечі світяться приблизно п'ять секунд. Але ресурс вбудованого акумулятора обмежений - кожен меч може загорятися не більше ніж 500 разів.
Всього компанія випустила вісім тисяч пляшок «Кока-коли» зі світловими мечами. Вони будуть доступні тільки в Сінгапурі в 45 магазинах 7-Eleven, розташованих в різних точках міста. Щоб отримати лімітовану версію напою, потрібно взяти участь в «Галактичному полюванні» з досить незвичайними правилами: треба розгадувати загадки і шукати «провідників», які дозволять придбати рідкісну пляшку за звичайною ціною.
Радіо Трек: НОВИНИ