ON-LINE

Зрада скасовується: Якимець кличе всіх виробляти товари під ТМ «Тунель кохання»

понеділок, 11 лютого 2019
Ще й обіцяє допомагати з розповсюдженням

Дмитро Якимець: "Ніякого "заволодіння" чи "приватизації" Тунелю Кохання не відбулося. Він був, є і залишиться надбанням усієї Рівненщини"

Наша ідея – зробити Рівне кіностолицею України, почавши з випуску низькобюджетного (до $50 000) блокбастеру «Тунель кохання» не знайшла підтримки у ключової людини, яка володіє відповідною торговою маркою (ТМ).

Як пояснив Дмитро Якимець, він ніколи не мав особливих планів на цю ТМ і зареєстрував її виключно для того, щоб не мати зайвого клопоту, якщо раптом йому прийде ідея випускати щось під назвою «Тунель кохання».

Наприклад, цукерки, солодкі рулети чи інші кондвироби.

Сьогодні ж, зважаючи на резонанс, Дмитро Якимець виступив із прямою заявою у Фейсбук.

На святі Останнього дзвоника Дмитро Якимець -- із дочкою Оленою

Ось вона:

Дмитро Якимець

По ситуації із Тунелем Кохання з‘явилося багато перекрученої інформації, тому даю роз‘яснення.

 

1. Ця торгова марка започаткована 2 роки тому для того, щоб нам можна було її законно використовувати, а не для того щоб перешкоджати це робити іншим.

 

2. Ніякого "заволодіння" чи "приватизації" Тунелю Кохання не відбулося. Він був, є і залишиться надбанням усієї Рівненщини і будь-хто може його використовувати.

 

3. Ніяких обмежень використовувати словосполучення "Тунель Кохання" ми не ініціюємо і навпаки готові допомогти тим, хто хоче законно випускати будь-яку продукцію під назвою "Тунель кохання" і ні про які гроші тут не йдеться.

 

П.С.

Від себе додам: якщо раптом хтось захоче випускати продукцію під торговою маркою "Тунель кохання", або "Наше Рівне" - вперед! Ми допоможемо не тільки з торговою маркою, а ще й з реалізацією через дистриб‘юторів по усій області та за її межами (про що я неодноразово писав раніше).

 

Замість пошуку неіснуючої зради краще разом робити хороші спільні проекти – від цього користі більше.

З останнім реченням не посперечаєшся. Однозначно.

Дмитро Якимець -- за кермом і з паском безпеки

Тим паче, що Дмитро Якимець в коментарі для Радіо Трек дав ще й додаткове роз’яснення:

Ще раз хочу уточнити і пояснити суть ідеї:

 

Місцеві малі та середні виробники випускають різноманітну прекрасну продукцію. Але пробитися на ринок їм важко, бо конкурувати з багатими загальнонаціональними брендами складно.

 

Але якщо місцеві підприємці об‘єднуються під брендом «Наше Рівне», або наприклад «Тунель Кохання», то і просувати продукцію і рекламуватися набагато простіше. В такому випадку в об’єднання місцевих виробників хороший шанс вийти на ринок хоча б області, маючи вже впізнаваний бренд і отримуючи можливість гуртового розповсюдження товарів по торгових точках області. Це ідея взаємовигідного об‘єднання.

М.Кульчинський Радіо Трек

КОМЕНТАРІ 0

КОМЕНТУВАТИ

Оголошення

  • Загубилася собака породи алабай

    Днями в районі дитячого табору "Електронік", в селі Олександрія загубилася...
  • Знайдено паспорт на прізвище Бережняк

    На вул. Григорія Сковороди знайдено паспорт на прізвище Бережняк Роман.
  • Втрачено барсетку з документами

    Втрачено барсетку з документами на ім'я Скорик Руслан. За винагороду.
БІЛЬШЕ ОГОЛОШЕНЬ
Ваш навігатор дорогами Рівного