Вартість проїзду у Кракові та в м. Рівне за оцінками Д. Якимця (6 ФОТО)
І не тільки (АК)
Сьогодні Дмитро Якимець, який свого часу балотувався на посаду міського голови Рівного, оприлюднив цікаві дані, які, щоправда, викликають чимало запитань.
Йдеться про вартість проїзду в громадському транспорті Рівного та Кракова.
У себе на сторінці Якимець навів скриншот з сайту мерії Кракова, де вказані розцінки на послуги громадського транспорту в цьому польському місті:
Другий день Рівне їздить в маршрутках по 6 грн. Тобто поїздка на одному маршруті туди-назад коштує 12 грн, а з пересадкою 24 гривні.
До прикладу в Кракові при купівлі місячного абонемента повний безліміт в усіх видах громадського транспорту коштує 18 грн на день.
Для пільговиків 9 грн. на день...
Під цим дописом пішли коментаорі:
Tanya Arsentieva А чому ви порівнюєте з Краковом? Давайте з Києвом порівняємо - 8 грн комунальний транспорт.
Дмитро Якимець А ви бачили в Києві довжину маршрутів?
Та і Київ теж має поки БРАТИ приклад, а не давати його
Vitaliy Parfeniuk У Кракові для пільговиків 9 грн на день, а у нас - безкоштовно.
Дмитро Якимець Ну так, у нас краще!
Правда треба зняти капелюха і вимолити той проїзд у водія, але то таке...
Vitaliy Parfeniuk Ну чого - якраз рівненські маршрутчики без проблем возять пільговиків, у будь-якому разі жодного разу проблем із цим не бачив. Цікаво, чи в Польщі є пільговики, які катаються на халяву на приватному транспорті?
Roman Lebed Це не халява, усе оплачується з наших кишень
Анна Килимниченко Якби ще вартість проїзду співпадала із якістю... А то поки доїдеш з одного кінця міста в інший, то як не вчадієш від диму, то змерзнеш... Бруд, сморід... За що їм платити?! Гроші хочуть мати, а інше їх не хвилює...
Семен Монах Останніх місяців два-три не доводилося стикатися з проблемами у перевезенні пільговиків. Раніше були. Але кажу за 38 і 57 маршрут.
Дмитро Якимець Ну але це дійсно квазі безкоштовно. З міського бюджету (читай податки рівнян) гроші ідуть на Рівнеелектроавтотранс щоб покрити перевезення пільговиків.
Sergy Babak Перевізники - приватні підприємці? Базарники - теж? То ж нехай влада встановлює ціни на товари, продукти! Чому ж ні?
Дмитро Якимець Міський громадський транспорт регулюється містом бо це міська інфраструктура. Якщо місто не справляється саме, то тільки тоді воно запрошує приватних перевізників і встановлює їм правила. Із торгівлею тут мало спільного.
Підведемо деякі підсумки:
Яким би вражаючим не здавалося порівняння, але варто розуміти, що Дмитро Якимець порівнює Одноразовий квиток (у Рівному) з Абонементом (у Кракові).
Це не зовсім коректно, бо одноразовий квиток у Кракові коштує 3,8 злотих, або десь 25-27 грн.
Крім того, вартість проїзду в Кракові після 22.00 зростає удвічі.
Більше того, в Кракові – взагалі немає Приватних маршруток. Приватні автобуси там теж не їздять.
Увесь транспорт у Кракові є – комунальним / муніципальним. Тобто належить громаді міста.
Як у Рівному – Тролейбусне управління.
Порівнювати «муніципальне» та «приватне» взагалі не дуже коректно. Тим паче, що Краків це багатюще місто з мільйонами туристів щорічно. Бюджет цього міста, більший за бюджет Рівного в десятки разів.
За даними "Української правди", три роки тому він складав 1,2 млрд. дол.
Тобто десь 30 мільярдів грн.
У будь-якому випадку, автобуси з тролейбусами для мерії Кракова коштують рівно стільки ж, як і для мерії Рівного.
І при всьому цьому, в Рівному пільговики їздять в громадському транспорті – безкоштовно, а в Кракові за – 9 грн./день
Трохи є різниця.
Радіо Трек: НОВИНИ