З 15 липня в Україні – нові правила щодо відомостей, які подають для призначення пенсій

Вони стосуються зокрема й електронної трудової книжки

З 15 липня в Україні набули чинності нові правила надання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі. Про це повідомляє пресслужба ПФУ.

Тепер страхувальник або уповноважений представник може надавати відомості про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, які відсутні у реєстрі застрахованих осіб.

Щоб створити електронну трудову книжку, потрібно надати відомості.

Це можна зробити так:

  • у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.

Важливо зауважити, що відомості про трудову діяльність працівника подаються лише один раз, а повторне подання можливе лише задля виправлення неточних даних.

Відомості про трудову діяльність застрахованої особи в електронній формі подаються в будь-який період протягом 5 років з дня набрання чинності Закону України від 05 лютого 2021 року №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі».

 

З урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до ч.1 ст. 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року, – повідомляють у ПФУ.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook