«Їхати 18 годин без вбиральні», - українка шалено розізлилася на умови у потягу Укрзалізниці
Їхала зі Львова до Дніпра
Українка з обмеженими можливостями Софія Грубова придбала квиток у спецвагон для осіб з інвалідністю, однак їхати їй довелося в старому вагоні без можливості вільно пересуватись.
Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia, а нормально знімати вагон зі спецкупе з потягу без попередження/надання альтернативи?
Їхати 18 годин Львів-Дніпро БЕЗ можливості сходити у вбиральню.
Про це я дізналась конкретно стоячи перед вагоном, коли провідниця зі здивованими очима дивилась на мій квиток і питала, коли я його купляла.
Відповідно, я не мала можливості хоч якось підготуватись до такої довгої і статичної для себе дороги.
Я шалено зла. І вперше стикаюсь із подібним, - написала жінка.
У коментарях до допису вона роз’яснила ситуацію:
я замовляла ще три тижні тому спецвагон. Це такий вагон в якому є підйомник і одне купе пристосовано для людей, що пересуваються на кріслі-колісному + доступна вбиральня, як в інтерсіті.
Сьогодні я приїхала на вокзал, чекаю потяг і коли він підʼїхав виявилось, що цей вагон зняли зі составу.
Нагадаємо, 1 вересня Укрзалізниця анонсувала новий сервіс – онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю!
Софія ним скористалася.
Пізніше дівчина оновила інформацію на своїй сторінці – з нею зв’язалися менеджери Укрзалізниці, вибачилися і пояснили, що потяг, з яким мав приїхати спецвагон для Софії Грубової, затримався через аварію на одеському напрямку, і потяг прибув у Дніпро, коли потяг 042 Львів-Дніпро вже відправився,
і чомусь не було змоги перепросити чи попередити про це. Дуже вибачались від всієї УЗ за дану ситуацію, - написала Софія.
Радіо Трек: НОВИНИ