«Їхати 18 годин без вбиральні», - українка шалено розізлилася на умови у потягу Укрзалізниці

Їхала зі Львова до Дніпра

Українка з обмеженими можливостями Софія Грубова придбала квиток у спецвагон для осіб з інвалідністю, однак їхати їй довелося в старому вагоні без можливості вільно пересуватись.

Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia, а нормально знімати вагон зі спецкупе з потягу без попередження/надання альтернативи?

Їхати 18 годин Львів-Дніпро БЕЗ можливості сходити у вбиральню.

 

Про це я дізналась конкретно стоячи перед вагоном, коли провідниця зі здивованими очима дивилась на мій квиток і питала, коли я його купляла.

 

Відповідно, я не мала можливості хоч якось підготуватись до такої довгої і статичної для себе дороги.

 

Я шалено зла. І вперше стикаюсь із подібним, - написала жінка.

У коментарях до допису вона роз’яснила ситуацію:

Софія Грубова

я замовляла ще три тижні тому спецвагон. Це такий вагон в якому є підйомник і одне купе пристосовано для людей, що пересуваються на кріслі-колісному + доступна вбиральня, як в інтерсіті.

 

Сьогодні я приїхала на вокзал, чекаю потяг і коли він підʼїхав виявилось, що цей вагон зняли зі составу.

Нагадаємо, 1 вересня Укрзалізниця анонсувала новий сервіс – онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю!

Софія ним скористалася.

Пізніше дівчина оновила інформацію на своїй сторінці – з нею зв’язалися менеджери Укрзалізниці, вибачилися і пояснили, що потяг, з яким мав приїхати спецвагон для Софії Грубової, затримався через аварію на одеському напрямку, і потяг прибув у Дніпро, коли потяг 042 Львів-Дніпро вже відправився,

і чомусь не було змоги перепросити чи попередити про це. Дуже вибачались від всієї УЗ за дану ситуацію, - написала Софія.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook