Як вирішити проблему зі зв'язком під час відключень: відповідь оператора

Отримали відповідь від постачальника послуг

Усі 3 місяці, відколи на Рівненщині запровадили графіки відключень світла, рівняни помічають проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом. 

Адже обладнання мобільних операторів теж лишається без живлення. 

Як збираються розв’язувати цю проблему – ми запитали в усіх трьох мобільних операторів. Ще на початку грудня редакція Радіо Трек відправила їм запити.

Але відповідь ми отримали лише від Лайфселл. 

Компанія пояснює, що проблеми з енергопостачанням надто масштабні, і швидко вирішити їх самотужки їм не вдається. 

Усі базові станції оператора оснащені резервними джерелами живлення. Коли припиняється централізоване електроживлення, вони вмикаються автоматично. 

У середньому вони здатні забезпечувати автономну роботу базової станції від двох до пʼяти годин після вимкнення електроенергії (за умови повної зарядки). Після того, як ресурс батареї вичерпано, а стаціонарного живлення все ще нема, базова станція може продовжити працювати від генератора.

Сотні вузлових технологічних майданчиків забезпечені генераторами.

Але цих станцій тисячі, тому забезпечити кожну з них генераторами і підвозити паливо – фізично неможливо.

Компанія вже запустила на Півдні України тестовий майданчик на сонячних батареях, та кооперується з бізнесом і владою щодо підвозу до генераторів палива. У найближчі 3 місяці планують встановити ще 150 генераторів.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook