«Як там люди живуть?» - АТОвець про дороги на рівненському Поліссі (ФОТО)

Вони, каже, практично непроїзні

Про жахливий стан доріг на рівненському Поліссі розповів Радіо Трек учасник бойових дій Володимир, якому днями довелося побувати у своїх родичів у Дубровицькому районі Рівненщини.

Я був шокований станом тамтешніх доріг. Добирався своїм авто. Ще від міста Сарни до міста Дубровиця якось ми проїхали. Хоча на дорозі є такі високі напливи з асфальту, що авто об них черкало дно.

 

А ось від Дубровиці до села Миляч дорога - як у зоні бойових дій на сході України: наче з вирвами від снарядів.

 

Така ж, а може й ще гірша, бо ями - більші, дорога від Дубровиці до села Висоцьк.

 

Я вже не кажу про дорогу між селами Миляч і Висоцьк. Хоча тудою їхати ближче, ніж через Дубровицю, бо лише 11 км, але мене зразу попередили, що там не проїдеш.

Ветеран війни каже, що поспівчував людям, які живуть на Поліссі. Адже через дороги, каже, вони практично невиїзні із своїх сіл.

Я також розумію перевізників, які не хочуть працювати на маршрутах до цих сіл. Адже автобуси після цих ям вже за рік перевезень стають непридатними для експлуатації.

 

До речі, автобуси сюди і їздять лише двічі на день: вранці та ввечері, - каже Володимир.  

Чи збираються ремонтувати ці дороги на рівненському Поліссі, розповів Радіо Трек речник Служби відновлення і розвитку інфраструктури у Рівненській області Дмитро Леонтіюк:

В Миляч - так, будемо ремонтувати. Там є співфінансування місцевої територіальної громади на територіальну дорогу.

 

Від Сарн у напрямку Дубровиці - в тій частині, де ділянки не в ремонті де-юре (розпочатому до 24.02.2023) - буде обстеження і будем дивитись.

 

Висоцьк - не знаю - від траси до Висоцька - не наша дорога.

Загалом зараз, за словами Дмитра Леонтіюка, гроші держава (мова не лише про Рівненську область) витрачає на оборону і підтримання/забезпечення доїзду як сталого факту.

Тобто в пріоритеті - мости і забезпечення проїзду як факту.

 

Далі система пріоритетів у ремонті доріг виглядає наступним чином:

  1. Дороги важливі для сил оборони, логістичні коридори, що сполучають Україну з цивілізованим світом, мости та штучні споруди.
  2. Міжнародні дороги з інтенсивністю руху в понад 7 тисяч авто на добу
  3. Дороги з інтенсивністю 3-7 тисяч авто на добу.
  4. Дороги з інтенсивністю руху 1-3 тисячі авто на добу.
  5. Дороги з інтенсивністю руху менше 1 тисячі авто на добу.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook