Як супермаркети дурять під час акцій: які «схеми» приховують

Акції, які б’ють по гаманцю

Українські супермаркети та торговельні заклади застосовують різні маркетингові стратегії з метою збільшення кількості покупців – зокрема рекламні знижки. Однак нерідко вони порушують правила: наприклад, на цінниках вказана сума зі знижкою, а під час розрахунку на касі вона виявляється зовсім іншою.

Про це повідомили в Держпродспоживслужбі.

Там зазначили: якщо на касі називають ціну, що відрізняється від зазначеної на ціннику, покупець має право оплатити покупку за останньою. Адже «саме на основі такої інформації було ухвалено рішення про покупку».

При цьому наголошується: за законодавством, реклама про зниження цін і про розпродаж обов'язково має містити низку відомостей. Зокрема, таких:

  • місце проведення розпродажів;
  • дату початку;
  • дату закінчення;
  • співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару або розмір знижки.

Водночас підкреслюється, якщо права споживача порушено, а підприємство відмовляється задовольнити справедливі вимоги згідно з чинним законодавством, слід звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні.

Адреси – за посиланням.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook