Як розбудити смартфон, якщо він завис «намертво»

Дієві поради

Модульна будова смартфона дуже схожа на будову звичайного ПК – є невеликим кишеньковим комп’ютером, а також успадковує всі проблеми класичного комп’ютера – може зависнути так, що не реагуватиме на натискання кнопок і торкання дисплея.  І мало хто знає, що треба робити, щоби розбудити пристрій. 

Що робимо:

  1. Пробуємо натискати на всі фізичні кнопки – гучність та живлення;
  2. Пробуємо розбудити за допомогою датчиків – закриваємо / відкриваємо пальцем датчики освітленості (зверху екрана), прикладаємо палець кілька разів до сенсора відбитка. Перевертаємо пристрій кілька разів – можливо, датчик орієнтації подасть сигнал, який призведе до розвисання телефону;
  3. Ставимо гаджет на зарядку – здебільшого така маніпуляція допоможе повернути його до нормальної роботи. Можна спробувати ще раз підключити навушники в роз’єм — у них теж є своєрідний датчик, який може надіслати сигнал і розбудити гаджет;
  4. Спробуємо зателефонувати з іншого апарата. Також може допомогти відправка SMS та дзвінок через месенджер/соціальну мережу;
  5. Якщо є можливість почекати, чекаємо хвилин 10-15, можливо, пристрій розвисне сам, як тільки пройде черга завдань.

Що робити, коли не допомогло?

  1. Чекаємо, доки батарея не розрядиться повністю. Це працює, якщо на екрані є хоч якась картинка та гаджет не вимкнений. Можливо, чекати доведеться довго;
  2. Виконуємо жорстке перезавантаження пристрою. Як це зробити – залежить від моделі та виробника апарату.

Для iPhone 8 і старше потрібно натиснути спочатку кнопку збільшення гучності, а потім зменшення. Після натиснути та утримувати бічну кнопку живлення.

 

Для Android-пристроїв потрібно довго тримати клавішу живлення (з різними комбінаціями гучності), але тут все залежить від виробника – краще подивитися необхідні налаштування в пошуковій системі, вказавши модель пристрою.

Якщо нічого не допомагає і ваш пристрій перетворився на «цеглу», то швидше за все може бути пошкодження прошивки або інша апаратна проблема. В такому разі гаджет потрібно віднести до сервіс-центру.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook