Як платити за воду, якої вона якості та що робити з поламаним лічильником, пояснили у «Рівнеоблводоканалі»

Поки все працює безперебійно

Нині «Рівнеоблводоканал» працює у штатному режимі. У випадку аварійних ситуацій - працює аварійна служба і оперативно відновлює подачу води. З водовідведенням теж все у нормі, заявили у компанії та відповіли на актуальні питання споживачів. 

Повірка лічильників 

Повірки лічильників води у споживачів «Рівнеоблводоканалу» не проводитимуть. Якщо раніше термін повірки був протермінований більше як на місяць, то водоканал нараховував платню не за показниками лічильника, а за нормами водоспоживання на людину.

Зараз такого не практикують, повідомили у «Рівнеоблводоканалі». 

На час воєнного стану в країні у компанії будуть враховувати показники, які споживачі надали й згідно з ними проводитимемо нарахування за спожиті послуги.

Також в аварійних випадках не потрібно викликати працівників «Рівнеоблводоканалу» для розпломбування лічильника, як це було раніше.

Достатньо зателефонувати у робочий час в кол-центр за номером  0800 219 218 або у вечірній час та вихідні у диспетчерську службу 050-375-40-70.

Оператор зафіксує факт аварійної ситуації та показник лічильника за фото, яке потрібно буде відправити. Білінгова система зафіксує факт звернення й усний дозвіл на самостійне розпломбування лічильника.

Якість води

Відхилень за мікробіологічними та фізико-хімічними показниками у водопровідній воді немає, якість води відповідає чинним санітарним нормам,  повідомив прессекретар «Рівнеоблводоканалу» Олександр Очкуренко.

Двері абонентського відділу відкриті з 8 до 17-ї з понеділка по п’ятницю.

 

Але враховуючи ситуацію, споживачів просять утриматися від відвідування служби обліку і реалізації води, щоб не  наражати себе на небезпеку.

 

Повідомити про проблему, отримати консультацію або розв'язувати інші питання можна зателефонувавши в ЄДИНИЙ багатоканальний call-центр - 0 800 219 218.

Борги і санції 

Жодних санкцій щодо протермінованих платежів за послуги водопостачання та водовідведенням на Рівненщині не вводитимуть.

Квитанцій у березні розносити не будуть, повідомили у «Рівнеоблводоканалі».

У компанії не називають суми боргу за послуги, але просять споживачів сплачувати за послуги хоча б частково.  

 

Адже таким чином підприємство зможе забезпечувати подачу води та забезпечувати водовідведення як побутовим споживачам, так і важливим об'єктам інфраструктури.  

Дізнатися стан особового рахунку та нарахування можна ОНЛАЙН, а також в кол-центрі за номером  0800 219 218!

Оплачувати послуги теж можна дистанційно через мобільний додаток «Рівнеоблводоканал» для Android та IOS,  за допомогою чат-бота «Рівнеоблводоканал» у Viber, або через особистий кабінет на сайті підприємства.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook