Як платити за воду, якої вона якості та що робити з поламаним лічильником, пояснили у «Рівнеоблводоканалі»
Поки все працює безперебійно
Нині «Рівнеоблводоканал» працює у штатному режимі. У випадку аварійних ситуацій - працює аварійна служба і оперативно відновлює подачу води. З водовідведенням теж все у нормі, заявили у компанії та відповіли на актуальні питання споживачів.
Повірка лічильників
Повірки лічильників води у споживачів «Рівнеоблводоканалу» не проводитимуть. Якщо раніше термін повірки був протермінований більше як на місяць, то водоканал нараховував платню не за показниками лічильника, а за нормами водоспоживання на людину.
Зараз такого не практикують, повідомили у «Рівнеоблводоканалі».
На час воєнного стану в країні у компанії будуть враховувати показники, які споживачі надали й згідно з ними проводитимемо нарахування за спожиті послуги.
Також в аварійних випадках не потрібно викликати працівників «Рівнеоблводоканалу» для розпломбування лічильника, як це було раніше.
Достатньо зателефонувати у робочий час в кол-центр за номером 0800 219 218 або у вечірній час та вихідні у диспетчерську службу 050-375-40-70.
Оператор зафіксує факт аварійної ситуації та показник лічильника за фото, яке потрібно буде відправити. Білінгова система зафіксує факт звернення й усний дозвіл на самостійне розпломбування лічильника.
Якість води
Відхилень за мікробіологічними та фізико-хімічними показниками у водопровідній воді немає, якість води відповідає чинним санітарним нормам, повідомив прессекретар «Рівнеоблводоканалу» Олександр Очкуренко.
Двері абонентського відділу відкриті з 8 до 17-ї з понеділка по п’ятницю.
Але враховуючи ситуацію, споживачів просять утриматися від відвідування служби обліку і реалізації води, щоб не наражати себе на небезпеку.
Повідомити про проблему, отримати консультацію або розв'язувати інші питання можна зателефонувавши в ЄДИНИЙ багатоканальний call-центр - 0 800 219 218.
Борги і санції
Жодних санкцій щодо протермінованих платежів за послуги водопостачання та водовідведенням на Рівненщині не вводитимуть.
Квитанцій у березні розносити не будуть, повідомили у «Рівнеоблводоканалі».
У компанії не називають суми боргу за послуги, але просять споживачів сплачувати за послуги хоча б частково.
Адже таким чином підприємство зможе забезпечувати подачу води та забезпечувати водовідведення як побутовим споживачам, так і важливим об'єктам інфраструктури.
Дізнатися стан особового рахунку та нарахування можна ОНЛАЙН, а також в кол-центрі за номером 0800 219 218!
Оплачувати послуги теж можна дистанційно через мобільний додаток «Рівнеоблводоканал» для Android та IOS, за допомогою чат-бота «Рівнеоблводоканал» у Viber, або через особистий кабінет на сайті підприємства.
Радіо Трек: НОВИНИ