Як набрати підписників у TikTok?
Кілька ефективних способів
Розважальна платформа ТікТок відкриває перед авторами контенту необмежені можливості для заробітку. Тож тим, як набрати підписників у Тік Ток, цікавляться як окремі блогери, так і компанії. Успіх комерційної діяльності за допомогою соціальної мережі залежить саме від числа фоловерів. Чим їх більше, тим більше бізнес-пропозицій або потенційних клієнтів отримує креатор.
Та як швидко набрати підписників у Тік Ток, щоб вже найближчим часом побачити першу омріяну тисячу глядачів? Читайте цю статтю, аби дізнатися усі секрети.
Ефективні способи збільшити число підписників у Тік Ток за наявності фінансових можливостей
Ставите перед собою запитання: як можна швидко набрати підписників у Тік Тоці? Одна з узагальнених відповідей на нього буде наступною: вкладати гроші у розкрутку акаунту. Існують різноманітні платні методи розширення авдиторії. Їхня головна перевага — блискавичний результат.
1. Накрутити потрібне число
Для того, хто шукає, як набрати мільйон підписників у Тік Ток за 5 хвилин, накрутка підпісників — оптимальний варіант, котрий дозволяє залучити чималу кількість користувачів мережі протягом короткого часу.
Зокрема, на сайті Smmboost.com.ua легко розібратися, як набрати 100 підписників у Тік Ток. Там можна сплатити за фіксовану кількість нових глядачів або обрати один з тарифів: «Економ», «Стандарт», «Преміум». Вартість стартує від 0,0001$, тож тут знайдеться як бюджетна пропозиція з розкрутки, так і опції для тих, хто не обмежує себе у витратах.
Накручування є дуже ефективним на початку розвитку сторінки та дуже зручним, якщо не розбираєтеся, як набрати перших підписників у Тік Ток. Завдяки такій послузі буде створено видимість активності справжніх профілів на вашому акаунті, що дозволить поступово накопичити живих фоловерів природним чином, а просунутому блогеру — підвищити вартість рекламних контрактів.
Налаштувати рекламу
Розв’язанням завдання щодо того, як набрати багато підписників у Тік Тоці, може бути запуск реклами. Це досить поширений та дієвий спосіб. Прорекламувати сторінку у соціальній мережі можна двома шляхами:
- Через Tik Tok Ads — власну рекламну платформу цього онлайн-майданчика. Це дуже зручний інструмент для малого та середнього бізнесу. Він дозволяє демонструвати оголошення на весь екран. Проте людям, котрим актуально, як набрати швидко підписників у Тік Тоці, треба знатися на тонкощах налаштування рекламної кампанії, щоб інвестиція не була марною.
- Реклама у блогерів. Можна надати перевагу людині, за якою стежите особисто, або обрати блогера на спеціальній біржі. На вартість рекламних послуг зазвичай впливають завантаженість медійної особистості, чисельність її фоловерів, тематика вашого блогу тощо.
Особливо ефективним цей метод як набрати підписників у Тік Тоці буде за наявності у вас дійсно експертного або якісного розважального контенту.
Провести конкурс
Користувачу, котрий шукає, як можна набрати багато підписників у Тік Тоці, слід організувати конкурс. Виберіть приз, за який підписникам буде цікаво позмагатися. Складіть перелік умов, серед яких обов’язково мають бути такі:
- Підписатися.
- Вподобати останні, наприклад, 5 роликів.
- Написати коментар під конкретною публікацією.
Запишіть відео про цей інтерактив та викладіть його. Цей метод, як у Тік Тоці набрати підписників, потребує витрат на презент та просування ролику. Він буде результативним, якщо вже є значна кількість користувачів, які з цікавістю спостерігають за вашим контентом.
Що робити для залучення аудиторії, коли грошей обмаль, а часу вдосталь?
Як можна набрати підписників у Тік Тоці без вкладень? Це досить поширене запитання, адже в багатьох немає коштів для стрімкого просування — лише власний час та творчі здібності. Таким блогерам-початківцям не варто засмучуватися, бо є дійсно багато безкоштовних способів того, як набрати більше підписників у Тік Тоці.
1. Масові підписки
Якщо ваш акаунт ще не став популярним, варто спробувати скористатися можливістю підписуватися на інших людей, щоб вас помітили. Це безкоштовний варіант, проте він займає досить багато часу. Щоб набрати аудиторію в Тік Ток таким чином, варто дотримуватися кількох правил,
- Робити перерви між підписками, щоб соцмережа не сприйняла вашу активність як підозрілу.
- Фоловити лише людей, які цікавляться тематикою вашого контенту. Їх можна знайти серед тих, хто лайкає відомих блогерів, з котрими у вас подібний контент.
Якщо ведете та намагаєтеся розвивати TikTok, як набрати підписників, підказують алгоритми цього майданчика: контент, що захоплює увагу, — ось головний секрет.
2. Масове публікування відеороликів
Способом широко користуються тіктокери, а це означає, що й новачку у цій сфері також варто його спробувати. Отже, якщо не знаєтеся на тому, як у Тік Тоці набрати 1000 підписників, практикуйте наступне:
- Зніміть 5–7 чи навіть більше відео.
- Викладайте їх з інтервалом в 1 годину.
Та, як показує практика, метод дає маленький приріст, тож його можна використати декілька разів як експериментальний, аби зрозуміти, чи є він корисним саме у вашому випадку.
3. Викладання відеореакцій на певні події
В мережі стають вірусними відео, де людина розповідає свою реакцію на якийсь захід, покупку, послугу, зустріч з медійною персоною тощо. Дуже часто це розповіді про невтішний досвід, і вони отримують широкий відгук користувачів.
Хочете таємницю, як у Тік Тоці швидко набрати підписників, користуючись цим способом? Зробіть гучний вступ, заінтригуйте глядачів, проте не розповідайте одразу усі цікавинки. Краще розбити відео на 2 частини. Так, ви захопите інтерес людей, вони активно підписуватимуться та коментуватимуть. Згодом, наприклад, наступного дня або через день викладіть решту історії. Після такої практики ви й самі можете стати експертом з питання «як набрати в Тік Тоці 1000 підписників або навіть більше».
4. Проставляння хештегів
Сьогодні хештеги є одними з найпростіших способів того, як у Тік Тоці набрати багато підписників. За цими позначками можна переходити на потрібний контент, знаходити блогерів, стежити за трендами.
Для поціновувачів цього методу є декілька важливих моментів. По-перше, треба ставити не більше 7 тегів під одним відео. І не всі вони мають бути високочастотними, щоб не зашкодити популяризації публікації.
По-друге, коли не знаєте, як набрати в Тік Тоці багато підписників, краще вигадати власні оригінальні хештеги та поєднувати їх з тематичними. Це підвищить вашу впізнаваність, а ваші ролики легко буде знайти.
5. Публікування трендів
Для тих, хто розвиває Тік Ток, як набрати підписників без зайвих зусиль, — найперше запитання. Відповіддю на нього буде знімання роликів під популярний аудіосупровід. Інколи у такий спосіб можна отримати шалену популярність всього за декілька днів. Вагому роль можуть зіграти ваша зовнішність, освітлення, загальна атмосфера у приміщенні, яскраві кольори в образі чи інтер’єрі.
6. Прийняття викликів
Челенджі — різновид відео, де людина робить певні складно виконувані дії, наприклад, 50 віджимань, а потім передає естафету іншим. Це дієвий спосіб, як набрати в Тік Тоці підписників, вподобань, коментарів та загалом набути популярності.
Поширені запитання про набір підписників у ТікТоці
Як працюють алгоритми ТікТоку?
Алгоритми цієї соціальної мережі постійно змінюються та є досить непередбачуваними. Потрапити до рекомендованих та набрати 10000 підписників у Тік Тоці інколи вдається не завдяки відео, над яким ви довго працювали, а завдяки ролику, який зняли нашвидкуруч та виклали задля розваги.
Навіщо мені 1000 підписників?
Багато хто цікавиться, як набрати першу 1000 підписників у Тік Ток. І це не просто так, і не тільки заради певного статусу власника немаленької авдиторії. Річ у тім, що саме таке число глядачів дає можливість вести прямі трансляції, а вони розширюють можливості розкрутки. На ефіри можуть заходити не лише фоловери, а й ті, хто просто гортають стрічку.
Як набрати 1 мільйон підписників у Тік Ток?
Для цього можуть знадобитися не лише фінансові вкладення, а й чимала робота над контентом. Треба створювати якісні відео, влаштовувати колаборації з блогерами та купувати рекламу. Головний ключ до того, як набрати підписників Тік Ток — регулярні публікації, які несуть в собі певну цінність для глядача: розважальну, інформаційну чи матеріальну.
*
Радіо Трек: НОВИНИ