«Я нічого не робила!», - операції, після яких банк одразу заблокує картку 

Найчастіше, люди у службі підтримки банку запевняють, що вони не вчиняли ніяких дій, які могли призвести до блокування операцій на рахунку 

Українці нарікають, що їхні картки блокує банк. Особливо часто таке стається після переказу з однією картку фізичної особи на іншу. Але переважно це стається після операцій з криптовалютою на p2p платформах.

У банках знають, що таким розрахунком часто користуються шахраї, тому й сприймають такі операції - як шахрайські. 

Про один з таких випадків клієнт ПриватБанку написав на спеціалізованому форумі Мінфін

Я перевів гроші за криптовалюту, а людина від третьої особи скинула мені скріншот листування на біржі Binance. Відразу після переказу мою карту було заблоковано, оскільки особа, яка перевела гроші, поскаржилася на мене – на шахрайство, – написав клієнт «Привату».

Клієнт банку зв'язався зі службою підтримки Binance і надав докази блокування картки через продаж криптовалюти. Його заблокували на Binance. Потім українець звернувся до служби підтримки ПриватБанку та надав скріншоти листування з криптобіржі.

Після розгляду моєї справи мені повідомили, що я маю повернути кошти, оскільки вони були скинуті від третьої особи. Мій рахунок було заблоковано. Я написав заяву в поліцію, де мені відповіли, що це адміністративна справа і мені потрібно звернутися до суду, щоб розібратися із ПриватБанком, – розповідає клієнт. 

 Пізніше клієнт банку зазначив, що в ПриватБанку йому відповіли:

Банк змушений обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, пов´язаних з шахрайськими операціями. І разом з тим рішення може бути змінено після розгляду питання правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них.

 

Джерело: OBOZ.ua

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook