«Візитівки громад» на Рівненщині оптимізують

Центрів надання адмінпослуг буде менше, як і районів. А самих послуг – більше

Скоротити візити до установ, підвищити якість сервісу та розширити перелік послуг - такими є основні завдання оптимізації ЦНАПів.

Зміни, що пропонують запровадити на загальноукраїнському рівні, передбачають надання усіх послуг лише у центрах надання адмінпослуг органів місцевого самоврядування.

Тут розшириться перелік послуг, зокрема, адміністративними, публічними, територіальними та послугами центральних органів влади. Законопроєкт відповідних змін, розроблених спільно з Мінцифри, вже прийнятий Верховною Радою України у першому читанні.

Яким чином це реалізувати на місцевому рівні, обговорили заступниця голови ОДА Людмила Шатковська та радниця голови ОДА Юлія Шигорєва на прикладі майбутнього ЦНАПу у смт Гоща, де наразі відбувається капітальний ремонт приміщення в рамках проєкту «U-LEAD з Європою».

- На Рівненщині є 16 ЦНАПів при РДА. Усі вони отримують стабільне фінансування з державного бюджету. Тому мають сталу кількість працівників та чіткий перелік адміністративних послуг.

 

Слід зазначити, що наступний етап реформи децентралізації передбачає зміну адміністративно-територіального устрою.

 

Тож, тієї кількості районів, що є зараз, вже не буде. Тому роботу ЦНАПів оптимізують.

 

Їх будуть утворювати органи місцевого самоврядування у містах, селах та об’єднаних громадах. Громади мають потурбуватися вже зараз про те, де буде розміщений ЦНАП.

 

В перспективі необхідно продумати той перелік адміністративних послуг, який буде надаватися у ЦНАПі, — зазначила Людмила Шатковська.

В цьому будуть зацікавлені органи місцевого самоврядування, переконана Юлія Шигорєва:

- ЦНАП – це візитівка кожної громади. Адже якість та доступність послуг – це елемент комфорту для людей.

 

Вони будуть звертатися до тих Центрів, де можна максимально швидко та якісно отримати будь-які послуги. Тому керівники міст, сіл та ОТГ повинні продумати про те, якою буде команда працівників, перелік адміністративних послуг для мешканців, у тому числі й соціального характеру.

 

Обов’язково мають бути робочі віддалені місця, де працюватимуть адміністратори, щоб максимально наблизити послугу до споживача.

Разом з тим, важливо врахувати спроможність громади. Адже серед них є сильніші та слабші. Втім, попри це, послуги мають надаватися однаково якісно.

Про це інформує пресслужба Рівненської ОДА 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4
 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook