Відкусив, а всередині порожнеча. Чому шоколадні фігурки, порожні всередині 

Налити у шокований «келих» напій, теж ідея. Але головна причина не у цьому 

Шоколадні фігурки у фользі які з'являються на прилавках напередодні свят (Різдво чи Великдень) завжди порожні усередині. І на це є вагомі причини, пише Главред

Насамперед порожніми всередині фігурки роблять з міркувань безпеки і зручності. 

Якби у вас був кролик більшого розміру і з цільного шоколаду, він був би схожий на цеглину; ви б ламали зуби», — пояснює Марк Шлотт, віцепрезидент з виробництва компанії R.M. Palmer.

Крім того, порожнисті шоколадні кролики є економічно вигіднішими. Тобто здається що шмат шоколаду дуже великий, адже порожній всередині. Якби з цієї ж ваги шоколаду робили плитку, то певно й половини б не вийшло. 

Шоколадні кролики вперше з’явилися у США у 19 столітті, перейнявши традицію з Німеччини. Перші продажі почали зростати після 1890 року, коли підприємець із Пенсильванії, виставив у своїй аптеці гігантського шоколадного кролика заввишки 1,5 метра як рекламний трюк.

Порожнисті фігурки вперше з’явилися у 1939 році й стали надзвичайно популярними після Другої світової війни.

До речі, одна з найпопулярніших форм для шоколаду - кролик. І фігурку зробили за прикладом іграшки для собаки. 

Джерело: Главред 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook