Від Брітні Спірз до Valentino: як кіт Степан із Харкова рекламує світові бренди (ФОТО)

Скільки коштує його реклама?

Харківський кіт Степан продовжує підкорювати мережу. Після посту Брітні Спірз він тепер  – справжня зірка.

У красунчика ледь не мільйон підписників у TikTok й понад 750 тисяч в Instagram.

Своїх фанів 13-річний Степан підкорює невимушеністю та спокоєм.

Пухнастик у будь-якій ситуації «тримає обличчя» і не піддається емоціям, – пише Таблоїд.

Раніше Степана вже постила в Instagram акторка Діана Крюгер, але справжньої слави він зазнав після своєї недавньої появи на сторінці американської співачки Брітні Спірз.

«Якщо я раптом зникну, то шукайте мене десь з цим котом», – написала вона.

Незабаром після публікації Брітні рекламу у Степана замовив модний дім Valentino, повідомляють «Вікна-новини».

Бренд захотів прорекламувати сумку зі святкової колекції вартістю 2400 тисячі євро.

 

Степан явно вже заробив своїй господарці на комуналку.

Власниця Степана, дівчина на ім’я Анна, навмисне не дає інтерв’ю та зберігає анонімність.

А от сам Стьопа охоче «спілкується» з журналістами.

Наразі фани частенько надсилають йому подарунки, портрети та скетчі. Харків’янин також інколи записує спільні відео з іншими зірками соцмереж.

Як ми писали,

Реклама в українських блогерів-мільйонників типово коштує 20 000 грн за пост.

 

Можна припустити, що реклама на каналі у Степана коштує дорожче, бо за ним слідкують не лише українці, але й люди з Європи, Азії та США

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook