«Victoria’s Secret» прощається зі своїми «янголами»
Їх замінять жінки, які прославилися завдяки своїм «здобуткам, а не пропорціям»
Компанія «Victoria's Secret» радикально змінює маркетингову політику, націлену на політкоректність і відкритість. Згідно з новою стратегією бренд більше не потребує послуг супермоделей.
Тепер замість «янголів» продукцію «Victoria's Secret» представлятимуть жінки, які прославилися завдяки своїм «здобуткам, а не пропорціями».
Новими амбасадорами білизняного бренду стали:
35-річна футболістка й активістка кампанії за гендерну рівність Меган Рапіно.
29-річна дворасова модель і захисниця інклюзивності Палома Ельзессер.
17-річна китайсько-американська лижниця Ейлін Гу.
38-річна індійська актриса Пріянка Чопра.
24-річна бразильська транс-модель Валентина Сампайо.
21-річна модель і біженка з Південного Судану Адут Акеч.
49-річна фотограф, засновниця цифрової платформи для жінок-фотографів Аманда де Кадене.
Сім жінок, які утворюють групу під назвою VS Collective, будуть по черзі консультувати бренд, з'являтися в рекламі і просувати Victoria's Secret в Instagram.
Крім того, керівники компанії заявили, що надалі відмовляться від натяків на сексизм і будуть більше думати про те, що хоче жінка, не озираючись на чоловіків. Вони сказали, що «коли світ змінювався, ми занадто повільно реагували».
Нашому бренду потрібно перестати думати про те, чого хочуть чоловіки, і почати думати, чого хочуть жінки, - заявив виконавчий директор компанії Мартін Вотерс.
Відмова «Victoria's Secret» від ідеальних моделей, які в ангельських крилах демонстрували вишукану і сексуальну білизну, для багатьох не став несподіванкою. Так, востаннє «янголи» виходили на подіум у 2018 році, а дефіле 2019-го взагалі скасували.
Радіо Трек: НОВИНИ