Вчителі на жебрацькій зарплаті та школи – «дитсадки», де тупіють діти: реакція на заяву міністра освіти
Своїми думками поділився вчитель інформатики Григорій Громко з Кіровоградщини
Йдеться про реакцію на заяву Оксена Лісового про те, що НУШ «провисла» через неготовність вчителів.
Між тим, Громко у своєму дописі у Facebook звернув увагу на низькі зарплати освітян і зауважив, що вчитель-жебрак не може бути гарним фахівцем.
Він зазначив, що доплата за НУШ у 25% стосується лише тих годин, які викладаються у 5-6 класах за цією програмою. А це, каже педагог, із 18-годинною зайнятістю складатиме 192 гривні.
За його словами,
для того щоб отримувати середню українську зарплату розміром 17 900 гривень, вчителю потрібно мати вищу кваліфікаційну категорію, стаж 30 років і не менше 30 годин навантаження.
Громко вважає, що в Україні недооцінюється важливість цієї професії, і це, зокрема, відображається на рівні оплати педагогам та низькій мотивації вступати на цей напрям.
Освітянин зазначив, що якість знань школярів стала гіршою, і це підтверджується результатами досліджень. Зокрема, кількість вмотивованих до навчання дітей стає все меншою, хоча, попри все, вони все-таки є. Крім цього, учні страждають від відсутності живого спілкування та звичайних ігор. Натомість їх з першого класу «закидають» незліченою кількістю непотрібної інформації.
Завершив свій допис вчитель словами:
Що ж пропонують наші очільники? За рахунок коштів міжнародної допомоги знову проводити «курси підвищення» (чи тепер це вже будуть «курси надолуження»?) - треба «освоїти кошти», але чи це щось змінить?
Матимемо все тих же змучених і засмиканих вчителів на жебрацькій зарплаті,
- учнів, які вже незабаром забудуть навички читання та усного рахунку в межах 100, суспільство, якому перед перед вереснем розповідають, як підвищиться зарплата вчителів з наступного року,
- батьків, які бачать, як тупіють (перепрошую за грубе слово) їх діти,
- і школи-«дитсадки», де утримуються діти від 6 до 17 років(щоб не тинялися вулицями). І НУШ, яка «провисла»...
Думки Григорія Громка знайшли відгук серед його читачів:
Із паном Григорієм погоджуюся буквально у всьому... Але в нас іще дуже мало людей, готових чесно визнати: маємо не те, що маємо, а те, що хочемо мати.
Нарешті хтось почав називати речі своїми іменами!
І ця неготовність не лише (не завжди) професійна.
Вона емоційна та психологічна.
Бо, маючи доньку в 6 класі, я бачу несприйняття школою дітей як індивідуумів. Вчителі зі стажем здебільшого хочуть збереження/повернення кращих традицій совка у школу.
Дитиноорієнтованість - майже відсутня.
І це - на фоні постійного стресу.
Та ліквідуйте вже школи: вчителеві зарплату плати не треба і реформи через нього не просядуть.
А, може, таки всіляких курсів треба менше, на яких ви гроші освоюєте, та забезпечити матеріальну базу, щоб учні прийшли в обладнані кабінети? Бо тих вчителів уже так вчать, що тільки операцію на мізках не робили. П'ять курсів на рік, і на всіх одне й те ж.
«Стан освіти залежить від трьох основних факторів - запиту на якісну освіту від суспільства, наявності мотивованих до педагогічної діяльності вчителів і вмотивованих батьками та вчителям учнів.»!!!!!!!!! Саме так
Досить робити з учителів цапів-відбувайлів! МОН шукає на кого перекласти відповідальність! Першою ланкою є саме міністерство! 30 років вчителі займаються освітнім волонтерством, то їх ще й з усіх боків булят!
Радіо Трек: НОВИНИ