В Україну зайде німецька торговельна мережа Lidl, яка складе конкуренцію АТБ – ЗМІ

Бо АТБ нібито копіює концепти Lidl

Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Така перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні – АТБ.

Про цей намір повідомили в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляє OBOZREVATEL.

Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі.

У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.

Відзначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-ті роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу.

 

Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook