В українців у супермаркетах відмовляються приймати гривні певних номіналів: куди звертатись

Подібна поведінка працівників закладу є порушенням законодавства

Українці можуть зіткнутися з тим, що в супермаркетах та магазинах у них можуть відмовитись приймати ті чи інші купюри та монети – під приводом, що нічим давати решту. Однак подібна поведінка працівників закладу є порушенням законодавства, а тому слід звертатися зі скаргою до керівництва торговельної точки.

Річ у тім, пояснили експерти «Захисту прав споживачів», що касири зобов'язані приймати в покупців банкноти та монети всіх номіналів. А також стежити за тим, щоб у касі були необхідні для здачі гроші, причому робити це самостійно.

При цьому наголошується: вимога певної суми є перекладанням співробітником магазину своїх обов'язків на покупця. Так само слід розцінювати спонукання до розміну банкноти великого номіналу в іншому місці.

- Проблема «у мене немає решти» не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки, – розповіли експерти.

Ще одна проблема, з якою можуть зіткнутися покупці, – порушення прав охоронцями. Річ у тім, що вони:

  • Часто працюють за наймом через сторонні компанії і не є представниками самих закладів.
  • Не мають права вимагати від покупців оплату за пошкоджений товар.

Якщо охоронці все ж таки наполягають на цьому, зазначається, то порушують закон. А тому покупці можуть звертатися до поліції.

- Охоронці не мають права говорити, що робити з товарами, – часто вони не представляють магазин. Якщо змушують сплатити за зіпсований товар, це грубе порушення багатьох статей Закону України «Про захист прав споживачів». Тому можна звертатися до правоохоронних органів, – пояснили фахівці.

Джерело: OBOZ.UA

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook