В українців у супермаркетах відмовляються приймати гривні певних номіналів: куди звертатись?
Українцям на замітку


Касири в українських супермаркетах і магазинах можуть відмовитися приймати ті чи інші купюри та монети. Аргументувати це вони можуть тим, що їм нічим давати решту. Проте така поведінка є порушенням законодавства, а тому необхідно звертатися зі скаргою до керівництва закладу.
Як пояснили експерти «Захисту прав споживачів», у такій ситуації покупцям слід поскаржитися адміністрації супермаркету. Адже:
- касири зобов'язані приймати у покупців банкноти та монети всіх номіналів;
- до обов'язків касирів входить стежити за тим, щоб у касі були необхідні для решти гроші.
При цьому наголошується: наполеглива вимога певної суми є перекладанням обов'язків на покупця. Як і примус його до обміну великої суми в іншому місці.
- Проблема «у мене немає решти» не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки, – розповіли експерти.
Джерело: OBOZ.UA
Радіо Трек: НОВИНИ