В супермаркетах цього не знайдеш, і люди «застрягають» у магазині

І не с чуєшся як витратив години

У супермаркетах люди часом витрачають години аби зібрати необхідні на тиждень товари, а вдома може виявитися, що найважливішого й не купили. Але наразі не про список продуктів.

Справа зовсім не в розмірах торгових залів і незліченній кількості товарів у магазині. Є одна доволі хитра фішка у торгових мережах, яку використовують ще з початку 2000-х років у найбільших мережах супермаркетів.

У супермаркетах немає годинників. Це винахід маркетологів, аби увагу людей нічого не відвертало від витрат на покупки. Принцип до слова не новий, його запозичили з казино, де це правило й донині успішно працює.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook