Уникайте цих помилок! 7 «смертних гріхів», які ми робимо у супермаркеті
Якщо їх врахувати, то можна витрачати значно менше грошей та часу
Помилка 1: покупки у неправильному порядку
Якщо робити покупки не в тому порядку, то додому ви можете принести тале морозиво й розмерзле м'ясо.
Щоб цього не сталося, купуйте в такому порядку:
- продукти, що не псуються
- охолоджені продукти
- заморожені продукти
- делікатеси
Помилка 2: покупки без списку
Похід у магазин без планування покупок - подвійний програш
Так, можна принести додому купу продуктів, які вам насправді не потрібні, і ймовірно витрати будуть більшими, ніж ви очікували.
Тому важливо завжди складати основний список речей, які купуєте щоразу (яйця, молоко, кава та інше), а потім до нього додавати неосновні предмети для цього конкретного походу до маркету.
Помилка 3: покупки натщесерце
Існує ряд наукових досліджень, які підтверджують - у стані голоду чи спраги люди затоварюються значно більше. Так, виявилося, що зголоднілі покупці в продуктових магазинах купували калорійнішу їжу, ніж ситі візитери супермаркетів.
Помилка 4: купівля непродовольчих товарів у супермаркеті
У більшості супермаркетів продаються засоби для чищення, шкільне приладдя, моторне мастило, вітальні листівки та всілякі інші непродовольчі товари.
Ймовірно, ви вже звернули увагу, що ціни на ці продукти у продуктовому магазині зазвичай завищені?
Якщо ні, можете перевірити самі. І порівняти їхню вартість у великих магазинах або в інтернет-маркетах.
Помилка 5: покупки не у той час чи не в той день
У продуктових магазинах зазвичай буває менше покупців у будні вечори близько 19:00-20:00 та вранці протягом тижня - саме в той час, коли більшість на роботі.
Фахівці радять по можливості влаштовувати закупи зранку на вихідних.
Помилка 6: піддаватися психологічній маніпуляції магазину
Продуктові магазини маніпулюють покупцями, застосовуючи деякі хитрощі. Ось лише деякі з таких закулісних методів:
- Ефект лабіринту, коли супермаркет легко увійти, але не просто вийти. І чим довше покупець залишається в магазині, тим збільшується ймовірність того, що більше витратить.
- Бакалійники часом використовують ретельне освітлення та постійне розпилення води, щоб продукти виглядали якомога привабливішими. Але це не робить товар смачнішим, а просто робить його блискучим на вигляд, і дозволяє швидше псуватися.
- Секція найпопулярніших товарів - наприклад, молочна - розташована максимально далеко від входу. Це означає, що швидкий похід за молоком закінчиться думками на кшталт «О, мені ще потрібен цей віск для підлоги та цей ящик з кормом для рибок!».
- Величезний розмір кошика для покупок спонукає відвідувачів купувати більше, заповнюючи безмежні простори візка.
- Магазини зазвичай розміщують дорогі товари на рівні очей, щоб люди з більшою ймовірністю їх купили, тому не зайвим буде ґрунтовно оглянути полиці.
Помилка 7: «надихаючі» покупки продуктів
Деякі товари спонукають відвідувачів магазину обов'язково взяти їх, щоб почати нову дієту. Але перед покупкою резонно задуматися про ящик для продуктів у вашому холодильнику - скільки овочів там вже зіпсувалися?
Так, наприклад, можна почуватися дуже оптимістично, купуючи черговий качан капусти та уявляти, як ви станете щоранку смакувати салатом на сніданок
Якщо ж це не відбуватиметься, качан просто полежить якийсь час, і згниє... Тому експерти закликають перестати витрачати гроші на «купівлю» ідеалізованої версії самих себе, і прийняти власні звички в їжі, якими вони є.
Радіо Трек: НОВИНИ