«Укрзалізниця» хоче припинити постачати вантажні вагони на Рівненщину
Керівництво області звернулося до Кабміну
«Укрзалізниця» хоче скасувати вантажні операції та забезпечення на піввагонами підприємств на залізничних станціях в Острозі, Дубровиці, Удрицьку, Антонівці, Смизі, Рудні-Почаївській, Озерянах, Остках і Малинську.
Керівництво Рівненщини не погоджується з цим. На одній з останніх сесій Рівненської обласної ради народні обранці ухвалили рішення направити відповідне звернення до Кабміну.
Ось про що йдеться в документі:
«Укрзалізниця» ініціює питання закриття залізничних станцій для вантажних операцій Малинськ, Остки, Дубровиця, Удрицьк, Антонівка, Смига, Рудня-Почаївська, Озеряни, Острог, у зв’язку із їх збитковістю.
Депутати Рівненської обласної ради не погоджуються з цим рішенням.
Послугами залізничної станції Малинськ регулярно користуються «Березнівське лісове господарство», «Транс-Груп», «Транс-Грейн», «ТК Лібрейл».
За останній рік залізниця значно зменшила подачу вагонів для вказаних підприємств. Протягом січня – жовтня 2018 року замовлено під завантаження 983 вагони, проте залізницею надано лише 460 вагонів, що становить 47 % від потреби.
Така ситуація призвела до невиконання вказаними підприємствами умов укладених договорів та значних збитків, незважаючи на наявний договір з "Укрзалізниця" про надання послуг.
Одним з найбільших вантажовідправників по залізничній станції Остки є «Остківське лісове господарство». За останній рік залізниця також значно зменшила подачу вагонів для вказаного підприємства.
Станом на 01.11.2018 замовлено під завантаження 1011 вагонів, проте залізницею надано лише 384 вагони, що становить 38% від потреби.
Послугами залізничних станцій Дубровиця та Удрицьк регулярно користуються державні підприємства «Дубровицьке лісове господарство», «Висоцьке лісове господарство», «Блок Трейд», «Торф Ленд Україна», «СТМ груп», «Сарницембуд» та планує розпочати роботи «Захід – Кварц» з видобутку кварцового піску на території Велюнської сільської ради.
Найбільшими вантажовідправниками по станціях Дубровиця та Удрицьк є «Дубровицьке лісове господарство» та «Висоцьке лісове господарство».
Також слід зазначити, що вагони подаються залізницею неритмічно. При середньодобовій потребі 3 - 4 вагони в один прийом, залізницею подається 2-5 вагонів у тиждень.
Мали місце випадки разової поставки 17 напіввагонів, проте, під'їзна колія вміщує лише 7 вагонів, що призводить до неефективного використання рухомого складу.
Повний текст звернення можете прочитати за посиланням.
Радіо Трек: НОВИНИ