«Укрзалізниця» у смартфоні: Стартував мобільний застосунок з переліком функцій для пасажирів

Його протестували у липні

«Укрзалізниця» запускає власний мобільний застосунок, в якому можна придбати залізничні квитки. Про це повідомляє пресслужба УЗ.

«Укрзалізниця» є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії під час оплати відсутні", - йдеться в повідомленні.

У новому застосунку користувачі зможуть: 

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні; 
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Тестування нового застосунку провели у липні і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

- Запуск власного застосунку Укрзалізниці допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси.

 

Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи, — сказав голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін.  

Наступним етапом діджиталізації «Укрзалізниці» стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та ін.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook