Укрзалізниця розповіла про безплатні послуги, про які не знають пасажири: як скористатися

Не всі в курсі

Купуючи квиток «Укрзалізниці», не всі пасажири знають, які безплатні послуги вони мають право отримати. Їхня вартість закладена у вартість квитка, як паперового, так і електронного.

Послуги «Укрзалізниці», які закладені у квиток

Пасажири мають право безплатно користуватися туалетами на залізничних вокзалах та станціях, через які курсує поїзд.

Кожен пасажир має право звернутися до провідника та отримати безплатний окріп, якщо це необхідно. За законом перевізник зобов'язаний забезпечувати пасажирів безплатною питною водою. Інші напої (чай, кава, сік) оплачуються окремо. Пасажири можуть включити безплатний чай у вартість свого квитка під час оплати онлайн. Тоді провідник сам запропонує вам принесли напій у вибраний вами час.

Мало хто знає, але всі пасажири можуть безплатно користуватися холодильником та мікрохвильовою піччю, які є в купе провідника.

У разі потреби пасажири можуть отримати доступ до безплатної аптечки, яка зазвичай є у провідника.

Якщо пасажир боїться висоти або почувається некомфортно на верхній полиці, він має право безплатно отримати спеціальні ремені безпеки. Вони мають бути у кожному вагоні.

Кожен пасажир, який з будь-якої причини проїхав свою зупинку, має право безплатно повернутись назад. Для цього необхідно звернутися до начальника поїзда та пред'явити квиток. Після цього буде складено відповідний акт про продовження дії квитка.

Якщо купе обладнане кондиціонером, але він не працює, попередивши провідника, пасажир має право пересісти у вагон з робочим кондиціонером, за наявності там вільних місць.

Джерело: biz.today

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook