«Укрзалізниця» почала блокувати облікові записи пасажирів: у чому причина
Хто потрапляє в бан?
Мобільний застосунок Укрзалізниці має понад 1 млн активних користувачів. 98% з них купують не більше ніж 5 квитків на тиждень, - повідомляє відомство на своїй сторінці у Фейсбук.
Разом із тим окремі користувачі здійснюють масові замовлення, іноді на 500+ квитків.
При цьому замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів. Для уникнення спроб перепродажу квитків перевізник вводить нововведення, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності “квиткових спекулянтів”.
Які акаунти заблокують
Користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня).
Підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненнях квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика «перекупщиків», які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).
Що робити, якщо вас заблокували
Якщо ви несправедливо потрапили в бан, дзвоніть на номер 0 800 503 111. У компані обіцяють оперативно розібратися.
Радіо Трек: НОВИНИ