Українцям за кордоном нагадали про три причини для повернення додому

Відповідні нагадування з’явилися у європейських містах

Їх розмістила молочна компанія «Галичина», створивши рекламну кампанію в містах за кордоном, де їхньої продукції навіть немає на полицях.

Це нагадування повернутися додому для українців.

На плакатах зобразили пляшки з йогуртом із трьома причинами для цього.

Кампанію запустили в містах з великою українською діаспорою: Берліні, Лондоні, Торонто, Дюсельдорфі та Варшаві.

Вони розміщені в людних місцях, де привертають до себе увагу, але по-справжньому зрозуміти їхній сенс зможуть лише українці, – кажуть у компанії.

Можливо в інших країнах і є якісь там молочні бактерії, але власний логотип і міжнародна рекламна кампанія є тільки в української бактерії Карпатікус.

 

Про Карпатікус має знати увесь світ!

 

Точніше, українці у всьому світі. Сподіваємось це буде для них ваговим аргументом щоб повернутись додому. Навіть 3 аргументи, - зазначили у Галичині.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook